Inlägg från: Fialottis |Visa alla inlägg
  • Fialottis

Bugaboo Donkey

Lycka till med era små när det är dax! Underbart med twins

• Fialottis

mmia, en fråga till bara! När ska du betala din donkey? Nu eller när den är klar för leverans? Min var tillgänglig först vecka 47-48 (duo, black).

• Fialottis

Johanna 77, det verkar så. Jag mailade vad jag ville ha och de svarade med ett totalpris, ca 150 euro mindre än vad jag själv räknade på hemsidan. Har skickat ett ok på detta nu oh väntar på bekräftelsemail

• Fialottis

Hej igen! En sista fråga mmia.. Betalde du in på deras konto själv eller man gör det på banken? Jag har aldrig gjort en utlandsbetalning!

• Fialottis

Okej, jag fick deras iban nummer och skulle göra en inbetalning. Hur har ni andra betalt till MM?

• Fialottis

Det regnskydd som ingår har ingen öppning för att ta upp barn eller hur? Är tullsas i plast? Har det till min mountain buggy nu och gillar det.. Kanske det passar på donkeyn också?

• Fialottis

Jag ringde dem idag. Fick min leverans i morse men saknade hälften! De var jättetrevliga och mannen snackade bra engelska. Tydligen var mina åkpåsar restade och i samma låda tänkte de packa den andra sittdelen. Skickas på fredag! Så ni som mailat, testa att ringa så kanske det går snabbare.

• Fialottis

Min kom med "stora postbilen" till dörren. Hade man inte varit hemma hade han lämnat den till närmsta utlänningsställe.

• Fialottis

Ja det borde bli så.
    Ser att telefonen stavat fel, givetvis utlämningsställe. *generad*!

• Fialottis

Nu har alla delarna och åkpåsarna kommit! Blev en testrunda med killarna i kväll och det gick bra. Vagnen är så smidig och enkel att köra! Jag har ju UJ duon nu men donkeyn känns helt annorlunda. Supernöjd än så länge

Svar på tråden Bugaboo Donkey