Bugaboo Donkey
Aha så man kan stoppa ner cocoonen i liggdelen alltså? Jag är helt lost som du märker. Ang extension set så behövs det då alltså inte om man köpt vagnen som syskonvagn...? Sådant man borde kollat i affären när man beställde kanske
Aha så man kan stoppa ner cocoonen i liggdelen alltså? Jag är helt lost som du märker. Ang extension set så behövs det då alltså inte om man köpt vagnen som syskonvagn...? Sådant man borde kollat i affären när man beställde kanske
Mjmc: när jag kollade på vagnen i affären tänkte både jag och min kompis som var med på att liggdelen lutade så att huvudändan var lite lägre än fotändan men jag tänkte att man ju måste kunna justera det. Vet inte hur dock.
Tant Mutti, om ni båda två tycker rosa och svart är den snyggaste kombon så tycker jag att ni ska ta det. Jag har själv haft en hel del rosa till min son men har inte fått några kommentarer om det förutom vid något enstaka tillfälle. Och faktiskt så har folk ändå av någon anledning oftast antagit att han är en kille. Tror det där med könsbundna färger börjar suddas ut mer och mer så rosa är kanske inte ses som så supertjejigt längre.
Är det någon som väntar leverans från Bonti nu i veckan? Min vagn skulle kommit förra veckan men jag har fortfarande inte hört något från dem. ska ringa dem men ville höra efter här också först.
Jag vet att det här diskuterats tidigare men alltså hur gör man med selen? Jag hämtade vår vagn igår och hade jätteproblem med att spänna fast vår son som är 21 månader. Han är normalstor för sin ålder och hade bara jeans och jacka men ändå satt selen åt rätt hårt. Har kikat på den nyss och tycker inte det ser ut som att man kan göra den större men jag måste ju göra något fel? För hur ska man annars få på den med overall och när de blir äldre? Hur funkar den för er?
Ja jag tänkte testa att försöka knäppa bara över midjan så får vi se. Att inte ha sele alls funkar ju inte för då glider han ju ur när han blir förbannad och börjar åla sig (vilket hände i affären igår).
Emkalo, Jag var inte helt övertygad heller när vi beställde vår vagn, och har inte kört den så mycket ännu så jag kan inte ge något omdöme riktigt, men jag tänkte dom du att den ju verkar otroligt bra så den är värd att testas. Och lever den inte upp till förväntningarna kan man ju alltid sälja den till ett hyfsat pris.
Emelielj, Jag hat inte kört så mycket ännu men ett minus tycker jag är att selen är sjukt liten och tight.
Emelielj, Vår son låg högt över normalkurvorna för både längd och vikt fram tills han blev ett halvår. Sedan dess har han legat närmare normalkurvan så det är nog inte helt säkert att din son fortsätter vara lika stor när han blir lite äldre. Vår son är 20 månader nu och väger ca 13 kg och är ca 86 cm. Viktuppgången är ju mycket långsammare när de blir lite äldre jämfört med när de är bebisar.
Isabellee, Hoppas du inte tar illa upp men en Donkey till det priset och utan liggdel och korg låter som en stulen vagn.
Hur ser däckventilerna, eller vad de kallas, ut på er Donkey? På min är alla ganska långa och lite böjda så att man kommer åt att pumpa förutom på ena bakhjulet där den är kort och inte alls böjd utåt. Ska det vara så? Det blir ju rätt svårt att komma åt att pumpa det däcket.
Såg att ni skrivit om knarrande chassin. Mitt chassi knarrar en del men inte alltid. Jag trodde det var så bara och att man bara får acceptera det men nu när jag ser vad ni skrivit samt hört vad andra sagt kanske det inte stämmer... Eller? Ska/kan man klaga även om det bara knarrar lite?
Förlåt att jag spammar men måste också fråga, är det någon som reklamerat att liggdelen lutar neråt vid huvudet? Vad har ni fått till svar? Och någon mer som stör sig på att suffletten liksom viker ut sig lite längst ner, nedanför spännet?
Alltså hur hade de tänkt sig med regnskyddet? Jag får inte på det alls!
Tack Luella!
Quirall, det låter ju helt galet billigt! Köp och sälj den sedan på blocket!! Var ligger den här affären?
JessiWill, det låter ju superbilligt! Trodde det skulle kosta runt 11000 med en duo därifrån.
Vi hade problem med sprucket skumgummi på handtaget och hade även problem med bromsen. Reklamera!
Man kan ju flytta upp suffletten också, alltså genom att sätta fästena högre upp på ramen bara.
Jag tänkte om barnets huvud tar emot mot suffletten