Inlägg från: HollyGolightly |Visa alla inlägg
  • HollyGolightly

Bugaboo Donkey

Åh, fick beslutsångest nu - har beställt svart med offwhite top från MM och blir nu så himla osäker på om det är för jobbigt att hålla den ren? Har inte fått leveransbesked än så det kanske kan funka att ändra färg fortfarande. Samtidigt är offwhite så snyggt... Nån som kan lugna eller avråda mig?

• HollyGolightly

MrsElvisPresley: Tack, det låter ju bra! Äh, jag behåller - i värsta fall får jag väl köpa till svarta suffletter...

• HollyGolightly

Nu har min Donkey från MM kommit! Typiskt nog hinner jag inte packa upp den, vi ska resa bort i morgon bitti och kommer hem på söndag, så jag får vänta tills dess med att kolla att allt ser bra ut. Men glad ändå att den inte dök upp när vi inte var hemma!

• HollyGolightly
    Marilis skrev 2012-10-23 21:30:35 följande:
    Fick min vagn idag från MM, jättefin MEN, de hade missat min bugaboo tray OCH den andra solskärmen. Sen sa de också i mailet att frakten var gratis men på fraktsedeln står det att frakten kostade 80 euro! Inte glad just nu, orkar inte hålla på att krångla, fattar inte att detta ALLTID händer mig!
    Ojdå! Då måste jag verkligen kolla att allt är med så fort jag kommer hem!
  • HollyGolightly

Packade upp min åsna igår och båda Breezy sun canopies och car seat adaptern saknades (från Moeders mooiste). Vad trött man blir! Fick supersnabbt svar i morse om att det lät konstigt och om jag verkligen hade fått tre paket, men jag har bara fått två. Sen har jag inte hört nåt mer. 

Ni som har knarriga chassin, hur snabbt upptäckte ni det? Det är ju långt kvar tills mina twins föds förhoppningsvis, men jag skulle ju gärna vilja upptäcka eventuella reklameringsgrejer i förväg så jag hinner få nytt chassi innan de föds i så fall? 

• HollyGolightly

Vi har ännu inte märkt något fel på vår Donkey men å andra sidan har vi inte fått barn än så den har ju inte testats ordentligt. Men jag undrar samma som Sockerbullen, returnerar man i det nya chassits kartonger i så fall eller måste jag spara originalkartongerna i fall något händer? De är så stooora...

• HollyGolightly
    Marilis skrev 2012-11-07 11:05:52 följande:
    Börjar bli missnöjd och frustrerad med MM, Fick min vagn för tre veckor sedan. De hade missat att lägga i bugabooo tray och en svart sun canopy. Jag mailade direkt och han lovade att skicka omedelbart...nu var det fyra dagar sedan jag mailade en påminnelse och igår mailade jag igen..inget svar!!??
    Jag är också lite less. Min car seat adapter och mina två sun canopies saknades i leveransen, och först fick jag bara mail att de skulle kolla upp vad som hänt, när jag påminde ett par dagar senare svarade de att de fortfarande inte listat ut vad som gått snett samt att sun canopies inte fanns i lager längre så det skulle dröja till slutet av den här veckan innan de kunde skicka. Nu är det onsdag och fortfarande inget leveransbesked, så nu har jag mailat igen. Dåligt!
  • HollyGolightly

Regnskyddsfråga från mig med: Vi har ju köpt en donkey twin och kommer alltså först ha två liggdelar, sen två sittdelar. Ni som kör Tullsa, har ni köpt två singelregnskydd som ni sätter på resp del eller har ni ett stort över båda? Och vilken modell kör ni med? (Första barnen så jag är helt grön på detta...)

• HollyGolightly

Hej! Blir superglad om någon av er som har Tullsas regnskydd orkar klicka på länken jag lade in ett par inlägg upp bara så jag vet om det är rätt modell för Donkeyn? Vore toppen så jag slipper returnera pga att de inte passar sen. Tusen tack!

• HollyGolightly

Alltså, nu börjar jag bli irriterad på Moeders mooiste. Hörde senast från dem 7 november och då skulle de återkomma med besked om mina saknade sun canopies och car seat adaptern. Har mailat flera gånger sen dess utan att få svar. Inte okej när allt är betalt!Skrikandes

• HollyGolightly

Nu fick jag mail om att allt är på plats och ska skickas, jag ska få ett bekräftelsemail på att allt är på väg sen. Ett "sorry for waiting" fick jag i alla fall. :)

• HollyGolightly

Nån som vet om man ska registrera mer än chassit på Bugaboo.com? Jag reggade det för att få nya bärhandtagen, men nu håller jag på att rensa ut alla tomkartonger från monteringen och funderar över alla smådelar som suffletter etc. Även de är ju märkta med en item code, men jag hittar inget serienummer så jag vet inte om det är tänkt att man ska regga sånt också eller ej?

Svar på tråden Bugaboo Donkey