Inlägg från: Catox9 |Visa alla inlägg
  • Catox9

Bugaboo Donkey

Mamma Tes skrev 2011-09-06 17:22:18 följande:
    De nya åkpåsarna och sittdynorna ska finnas i orange.

Men var?! Jag tycker jag har dammsugit hela nätet och hittar bara de vanliga åkpåsarna ingenstans står det "special" för Åsnor :/
  • Catox9

Wee wee wee!!! Min pappa har köpt vagnen åt mig å ska snart åka hem till Svedala med den :D hoppas på att få den sent imorgon!!! Ååh vad jag längtar!

• Catox9

Hoppla! Vagnen är hemma och är fin :) Det enda som saknas är åkpåsarna och ev en cocoon..
    De var beställningsvara i Staterna (och här oxå vad det verkar..) så pappa fick inte med sig några hem :(

Vet någon förresten en affär i Sthlmsområdet som har alla färger hemma att kolla på?!?!?!?
    I Uppsala sa de att de (Bugaboo) är skitsnåla på allt, broschyrer, provkartor, ingenting kan de få :P

Är det någon som vet vilka mått de nya åkpåsarna har?!
    Jag tycker de ser så stora ut på bild... (Hur sitter åkpåsarna i era vagnar ni som har åsnan med nya åkpåsarna?)
     Sen när jag kollar tradera på beg åkpåsar så ser en del så små ut..
    Är det stora skillnader mellan de olika sorterna?
    Jag vill ju inte att det ska bli knyckligt i vagnen :/ 

Hjälp mig jag har aldrig haft en "Bugga" förut, vad gäller egentligen...  

//Cato

• Catox9
    memo skrev 2011-09-15 21:45:50 följande:
    Catox9: har inte heller haft någon Bugaboo tidigare. Åkpåsen ser kanske stor ut men den sitter mkt bra åde i sitt- och liggdelen. Har inte några mått, men ill du så kan jag mäta.

Är det så! Åh vad bra!!! De ser verkligen jättestora ut på säljbilderna i affärerna på nätet.. Sen när man kollar beg på tradera/blocket så ser de mycket mindre ut! Men det kanske är för att de oftast är den gamla sorten, jag vet inte..

Återstår bara att kolla vilken/vilka färger vi vill ha :)
    Men det vore nice att kolla någonstans där de har alla för att kunna jämföra.
    Den gula ser jättefin ut på bild, men det kan vara sån skillnad från bildskärm-verkligheten...

Sen tror jag att jag vill ha en cocoon oxå till lillskrutten som kommer i feb -12, hoppas bara den passar i vagnen men det verkar lovande när jag har ställt frågan förut :D     
  • Catox9

Har hunnit provköra vagnen och är supernöjd!!!
    Det enda jag har lite problem med är ihopfällningen när den ska in i bilen, men det beror inte på Åsnan utan på otekniska jag :D
    Är sååå glad att farsan kunde köpa den i USA, helt underbart!
    Men jag jagar fortfarande någon som har åkpåsarna i lager så att man kan se dem, eller ja inte i lager men tygprover eller vad som helst. Bildskärm kan bli så fel!
    Pappa köpte skötväska oxå där borta, en Skiphop Duo duoble (deluxe?!) kommer inte riktigt ihåg vad den heter men den är för tvilling/dubbelvagn iaf.
    Färgen/mönstret är Uptown stripe och jag vill gärna matcha någorlunda med åkpåsarna och cocoonen :)

Tjipp!       

• Catox9

Syskon12 jag gav 11000 för den i USA :D köpte oxå en Skip hop skötväska för en femhunka :)

• Catox9
    Lillebror12 skrev 2011-09-24 16:58:19 följande:
    Gud vad bra! Grattis till ett strålande fynd .

Ja visst var det ett pris!!! Tack så mycket :)
  • Catox9
    CherryD skrev 2011-09-24 20:09:04 följande:
    Jag skulle valt röda, bruna eller gula åkpåsar till den skötväskan (som är supersnygg och praktisk btw!)
    Dock finns inte cocoonen som brun tyvärr :/ 
    Kan ju säga nu efter jag har börjat använda cocoonen att den är toppen! Ångrar inte det minsta att jag köpte en sån istället för en åkpåse :)
    Var bor du? Du skulle ju kunna få kika på våra gula åkpåsar om du är osäker på färgen! 

Ja det är i de banorna jag oxå tänker :) Den gula är både jag och gubben bra sugna på!!!
    Jag tror att det blir gult, tröttnar vi så får vi väl köpa nya antar jag :) tack för ditt erbjudande om att få kolla på dina :)
    Men vi har nog bestämt oss :D 
    Och det blir definitivt en cocoon till lillplutt som kommer i vinter, åkpåse blir så knöligt känns det som.

Jag älskar skötväskan och längtar tills vi kan ta den i drift!
    Har en vanlig duo i vanlig camo just nu, den är oxå bra men den andra är tusen gånger bättre :)
    Är jätteglad att han fick tag i den och till det priset dessutom!

• Catox9
    CherryD skrev 2011-09-25 12:31:13 följande:
    Gult gör ni rätt i ;) Jag tänker att jag kanske ska låta sy upp några schyssta sufflor till, så fort jag hittar ett tyg jag vill ha. Sen i vår funderar jag på att byta färg på sittdynorna, de röda är läckra!

Jag är väldigt nöjd med duo double och det faktum att jag hittade en sprillans ny på Ebay för 300 kr :)
    Hade en vanlig duo i denim förut som får åka med äldre sonen till dagmamman nu när han är där men som sagt dubbeln är toppen när man har två!
    Jag har inte köpt några sittdynor heller ännu, vet inte riktigt vilken färg som jag vill ha där heller :)
    Några snygga suffletter låter schysst, måste oxå leja bort det, är ganska värdo på att sy själv...

Vilket pris för din väska!!! Perfekt man blir lycklig när man gör såna kap :D    
  • Catox9
    memo skrev 2011-09-27 17:34:55 följande:
    Catox9: Har du köpt cocoon ännu?

Nej inte ännu, jag ska nog köpa en gul cocoon och en gul åkpåse lutar det åt...
    :D
    Om jag inte snubblar över en annan färg som matchar skötväskan, Uptown stripe :)  
Svar på tråden Bugaboo Donkey