Bugaboo Donkey
Men var?! Jag tycker jag har dammsugit hela nätet och hittar bara de vanliga åkpåsarna ingenstans står det "special" för Åsnor :/
Wee wee wee!!! Min pappa har köpt vagnen åt mig å ska snart åka hem till Svedala med den :D hoppas på att få den sent imorgon!!! Ååh vad jag längtar!
Hoppla! Vagnen är hemma och är fin :) Det enda som saknas är åkpåsarna och ev en cocoon..
De var beställningsvara i Staterna (och här oxå vad det verkar..) så pappa fick inte med sig några hem :(
Vet någon förresten en affär i Sthlmsområdet som har alla färger hemma att kolla på?!?!?!?
I Uppsala sa de att de (Bugaboo) är skitsnåla på allt, broschyrer, provkartor, ingenting kan de få :P
Är det någon som vet vilka mått de nya åkpåsarna har?!
Jag tycker de ser så stora ut på bild... (Hur sitter åkpåsarna i era vagnar ni som har åsnan med nya åkpåsarna?)
Sen när jag kollar tradera på beg åkpåsar så ser en del så små ut..
Är det stora skillnader mellan de olika sorterna?
Jag vill ju inte att det ska bli knyckligt i vagnen :/
Hjälp mig jag har aldrig haft en "Bugga" förut, vad gäller egentligen...
//Cato
Har hunnit provköra vagnen och är supernöjd!!!
Det enda jag har lite problem med är ihopfällningen när den ska in i bilen, men det beror inte på Åsnan utan på otekniska jag :D
Är sååå glad att farsan kunde köpa den i USA, helt underbart!
Men jag jagar fortfarande någon som har åkpåsarna i lager så att man kan se dem, eller ja inte i lager men tygprover eller vad som helst. Bildskärm kan bli så fel!
Pappa köpte skötväska oxå där borta, en Skiphop Duo duoble (deluxe?!) kommer inte riktigt ihåg vad den heter men den är för tvilling/dubbelvagn iaf.
Färgen/mönstret är Uptown stripe och jag vill gärna matcha någorlunda med åkpåsarna och cocoonen :)
Tjipp!
Syskon12 jag gav 11000 för den i USA :D köpte oxå en Skip hop skötväska för en femhunka :)