Bugaboo Donkey
Vaaa är det sant!!!! Vilken affär då??
Måste googla genast!
Tack :D
Spigg!!! Dreglar som sjutton över din fina sufflett :)
Älskar blommigt mot svart botten :)
Vågar man fråga var du hittade tyget?!
Fujji, verkligen fina saker på bloggen! Kanske återkommer med en beställning :D
Är sjukt usel på att sy sånt där själv :)
Mkalo: har en donkey i min V50, dock bara i monoläget än så länge men jag kommer få plats med både ligg och sittdel sen när tiden kommer. Fast vi kommer byta till en annan bil ändå inom kort då det inte får plats med både maxi cosi mobi och ett babyskydd i baksätet..
Jippie!!! Pappa åker återigen till Staterna, denna gång ska han få köpa en gul åkpåse till min åsna :) plus en mugghållare för jag inbillar mig att jag behöver en sådan :D
Finns det någon som har ett artikelnummer till den gula åkpåsen som passar donkey'n?!?!?!
(Och dynan om det finns..)
Jag kan inte hitta det någonstans :(
Snälla hjälp!
//Cato
Hej igen alla Bugaboo-fantaster :D
Nu var det evigheter sen jag skrev eller ens läste i tråden!
Lillebror har anlänt och blivit nästan fyra månader, han ligger toppenbra i liggdelen och storasyster sitter supernice i sittdelen :)
Men jag har en liten fundering såhär nu när sommaren är här (för det verkar den onekligen vara nu :D)
MYGGNÄT till Åsnan, hur var det med det?!
Ingick det, jag kan för mitt liv inte komma ihåg om jag fick det med och jag hittar dem inte någonstans så jag tvivlar på det...?!?!
Vart köper man billigast och bäst?! Någon som vet?
Vill ha original, finns det ens en gång?
Tack tack för snabba svar ;)
Vet någon om det går att ha sufflett på samtidigt som myggnätet (det som passar till Cameleon'en)
Det ser lite skumt ut...
Kan inte någon flippa in en bild på hur myggnätet som hör till Cameleon sitter på Donkey?!
Eller ni som har andra myggnät kasta in en bild, gärna med tillhörande info på det ni har!
Sen undrar jag över solsuffletten, är den bra?! Hur funkar den?
Den ser väldigt genomskinlig ut....
Går den att använda i kombination med myggnätet som passar till Cameleon?!
Jättetack på förhand!
Det enda jag har kvar att köpa är skötväska till tvillingvagnen, hur har ni gjort som köpt donkeyn. Vilken är mest praktisk och som man kan hänga på vagnen?
Sticker in med en fråga till alla Stockholmsmänniskor;
Åker man gratis med barnvagn i Stockholm, på T-bana och buss?
Tänker mig ett besök och orkar inte åka bil in...
Hej hallå alla glada! Tittar in i tråden igen för att ställa en fråga eller två :)
Ståbrädan!
Den som säljs i butik nu ligger runt 900 pengar.. Med adapter blir det en dryg tusing..
Kan man använda den äldre ståbrädan, någon som vet?
Funtar på att köpa en beg men lite knixigt eftersom jag inte vet om dottern kommer vilja stå på ståbrädan.. Hur har ni gjort som använder den, vill era barn åka på den eller föredrar de vagnen..
Vart i Sthlm kan man köpa en ståbräda i butik och samtidigt prova?! Går det öht??