Bugaboo Donkey
Ja, jag sa till min man bara att han då aldrig behövde köpa en vagn eftersom den är singel och dubbel, var dock tvungen att salja vår cam, men det hade jag inget emot eftersom donkey är så bra...
Ja, jag sa till min man bara att han då aldrig behövde köpa en vagn eftersom den är singel och dubbel, var dock tvungen att salja vår cam, men det hade jag inget emot eftersom donkey är så bra...
Håller med om selen.. min son är inte alls stor men selen känns tajt och jag tycker den är komplicerad.. ar dock gravid i vecka 39+ och orkar inte anstränga min hjärna så mycket... väntar fortfarande på min sittdyna som en tjej har sytt upp, men posten verkar krångla.. så jag tar selekurs när den kommer eftersom jag kommer vara tvungen att göra de.. Någon som lyckats sy upp suflett till sin vagn?
Min son vill inte åka sulkyn till dagis, vill ju inte låta den stå där under dagen så därför har vi en dagis sulky.
han brukar gå till den o bara lägga sig en stund, han gillar den verkligen lika mycket som mig..om inte mer.:)
Men längtar till att få köra den som duo:) imorgon är det BF.och såklart har alla förvärkar slutat:)
Jag provade min galma Cam åkpåse i vagnen, tyckte inte den satt som jag önksade, tror det kommer vara svårt för min 2,5 åring att få plats i vinter, men overall och en flecce sittdyna och ev filt borde räcka.
För den minsta har jag tänkt lammullsfilt i botten och köpt en overallåkpåse på hm som jag tyckte var söt, tror de räcker med en filt eller så när det är riktigt kallt..
Var det inte någon här som köpte en Bugaboo organizer (vet inte hur man stavar)?? vart fäster man den på donkeyn? funderar på en sån,Om det är möjligt önskas även bilder i bildtråden kanske??:)
Hej!
Nu får jag äntligen köra vagnen i duo-läge!
Vår kille kom i onsdags och vi är snart redo för att komma ut!
Har satt in lite bilder på min Dpnkey med en uppsydd sittdyna i bildtråden.
Fujji: Jättefin sufflet! Blir också sugen på nya, tänkte vänta till våren då båda barnen sitter och sy likadana sufflor och sittdynor..
Spigg: Verkligen jättefint!
Ska ut imorgon och kolla tyger:) borde få ihop en sufflet tillsammns med mamma.
Jag gick in med den till en sport affär och fick den pumpad, jag lyckades tömma däcket på luft och inte fylla det.. Den lilla pumpen är helt värdelös..
Ang cocoonen, hur länge kan bebis ligga i den?