Bugaboo Donkey
Hej! ni som sytt egna sufflor, hur mycket tyg behöver man till en? Med in och utsida.. Tack!
Hej! ni som sytt egna sufflor, hur mycket tyg behöver man till en? Med in och utsida.. Tack!
Har kanske frågat förut men undrar fortfarande..
Hur sitter Skip hop Dou Double på vagnen i monoläge?
Jag vill gärna köpa en men funkar den bara när man har vagnen i duo?
tacksam för svar av er som har en :)
Jag har svart bas och sand top, men önskar att jag tog rött, tycker den är riktigt snygg!
Jean1:
Jag använder den i båda lägena och hade en Cam innan Donkeyn.
Jag tycker att den känns stadigare än vad Camen gjorde, jag älskade den men denna vagn är ännu bättre.
Det är annan adapter till babyskyddet, jag har också maxi cosi, och det funkar bra, skillnaden är att man måste ta bort adaptern varje gång, mina brukade sitta kvar på babyskyddet, Barnet ligger högre upp och det gillar min grabb verkligen, använder den så ofta nu.
Jag älskar varukorgen i sidan :) den är mycket praktisk tycker jag och säkert många andra Donkey ägare. Man kan ha allt nära tillhands.
Man kan använda de "äldre" versioner av åkpåsar, de nya är lite smalare och eftersom selen är lite annorlunda på Donkeyn är hålen anpassade för den i den nya universal åkpåsen.
Jag tror att det är Pramworld som har det bästa priset just nu.
GOTT NYTT ÅR!!
Min son är lite drygt 2,5 år och sitter bra i den, även med overall. Visst är den inte rymlig men han sitter bra i den. Han är ca 100 cm och väger 13 kg..dock sitter han utan sele eller har den bara runt midjan eftersom den är tight..
Men vi är mycket nöjda. :)
Jag använder skip hop sup double på vagnen som mono och dou och det funkar alldeles utmärkt:)
Duo skulle de va...
Både och.. Spännena går men man måste justera dem då.. jag är nöjd med den efter att ha provat fler väskor, den passar bra i mono och duo.
Tant Mutti: kommer det bilder i bildtråden på dina suffletter? Min moster har sytt upp några åt mig som jag får nästa vecka. Det blir kul och.göra om vagnen lite :) Kommer lägga upp bilder när dem blir klara:)