Bugaboo Donkey
Fick mail från MM igår, jag bör få min bugga i slutet på nästa vecka, jag betalade 6 september:)
Fick mail från MM igår, jag bör få min bugga i slutet på nästa vecka, jag betalade 6 september:)
Fick min vagn idag från MM, jättefin MEN, de hade missat min bugaboo tray OCH den andra solskärmen. Sen sa de också i mailet att frakten var gratis men på fraktsedeln står det att frakten kostade 80 euro! Inte glad just nu, orkar inte hålla på att krångla, fattar inte att detta ALLTID händer mig!
De har redan mailat och lovar att skicka resterande varor snarast! Men det hade varit lätt att missa då jag bara kommer envände den som singelvagn nu tills lillebror kommer i mars och jag har inte sufletten på. Kolla noga säger jag bara. Han sa att frakten var gratis, det var bara för hans administration eller något han hade skrivit med det i invoicet, skitsamma. Tror de fular lite, men jag har ju redan betalat och jag har ändå sparat 5-6000 så orkar inte bråka mer. Bara jag får alla grejer är jag nöjd.
Åh jag tror möjligtvis mitt chassi börjat knarra lite också! Andra gången jag använt vagnen! Kan ju inte vara möjligt att det är så många som har problem med detta, känns om bugaboo gjort något fel någonstns!??
Börjar bli missnöjd och frustrerad med MM, Fick min vagn för tre veckor sedan. De hade missat att lägga i bugabooo tray och en svart sun canopy. Jag mailade direkt och han lovade att skicka omedelbart...nu var det fyra dagar sedan jag mailade en påminnelse och igår mailade jag igen..inget svar!!??