efter förlossningen
- När kom er mens tillbaka efter förlossningen
- Hur känner ni er kroppsligt efter 2 mån
- När hade ni sex första gången efteråt
=)
- När kom er mens tillbaka efter förlossningen
- Hur känner ni er kroppsligt efter 2 mån
- När hade ni sex första gången efteråt
=)
- ca 10 mån efter förlossningen. Jag fattade inte vad det var först!
- för jävligt
- 6 månader tror jag
7, 8, 9 och 7 månader efter förlossningarna
2 månader efter var jag igång och sprang efter första barnet. Med de andra 3 har inte fogarna hållit för det men annars helt ok.
5 veckor efter med alla 4
- 8 månader
- plufsig och fläskig (gick upp 25 kg under grav)
- 5 månader
- 10 månader efter förlossningen kom mensen.
- kände mig återställd förutom massor av kilon kvar att gå ner och väldigt inkontinent. Läckte så fort jag nös.
- Hade sex 2 veckor efter förlossningen.
Det har gått 2 mån nu sen jag fick min första. Tog min första snabba o långa promenad idag. Kroppen känns ok men inte som innan. Ska försöka gå ner några kg framöver. Har ca 8 kg kvar till min vikt som jag hade innan... känns lite segt när man ammar men måste försöka känner jag! =)
Fick min mens ca 4 veckor efter förlossningen...tydligen ovanligt enl. förlossningsläkaren, men ett tecken på att jag är väldigt fertil ;)
Kände mig plufsig och fet 2 mån efter, började ta promenader och sedan mer regelrätt träning.
Hade sex ca 4 mån efter förlossningen och det var helt ljuvligt.
-knappt ett år efter kom mensen.
-var rätt tjock men i övrigt återställd.
-sex efter 8 veckor.
3 mån kom mensen.
Efter 2mån kände jag som vanligt förutom degmage med zebraränder ;)
Hade sex som innan efter 1mån :)
För tre veckor sedan, 3,5 månader efter fl, kom mensen tillbaka (men jag slutade amma helt efter 2 mån)
Fysiskt; jag gick ner alla kilon och något till på två-tre veckor. Hade dock inte lagt på mig så många, 10,5 kg, och åtta av dem tappade jag under förlossningen. I övrigt saknar jag en del muskler men annars känner jag mig och ser ut precis som innan. Det är jag himla glad och tacksam för!
Sex hade vi efter tre veckor när jag hade tappat stygnen och slutat blöda. Det var toppen :)
Fick barn med snitt 6/6. Har gått ner 13 av 18kg. Börjar känna igen kroppen men magen behöver mkt träning. Började träna lugnt efter 6 veckors kontrollen. Hade även sex strax efter.
Har ej fått mens ännu.