• diggiz

Vårbebisar Uddevalla 2012!

Det ska bli kul att börja jobba. Hoppas bara att jag kommer att må ok. BF i skiftet mars/april så det är ju ett tag kvar. Lagom till nationella proven... Hahaha... Men det känns hemskt att jag ska vara ifrån jobbet sen. Det kommer att bli tufft tror jag. Själv då?

• diggiz

Hinner med dem gör jag ju inte. De håller på ända in i maj... Men jag kanske slipper dem... Hihi... fast egentligen tycker jag rätt bra om dem för de ger mycket info.

• diggiz

Skönt att höra att du mår bra. Jag mår också ok, så länge jag äter så fort jag känner minsta tendens till hunger... (och det jag klarar just den dagen)

• diggiz

Bra att du bokat. Mår sådär idag. Saknar min älskling så också. Får se om han kommer idag eller imorgon bitti. Känner mig alldeles grötig och som sagt lite illamående. Snark. Var och tjuvjobbade lite idag i alla fall.

• diggiz

Min sambo är nästan särbo då han är i Norge under veckorna. Eftersom han varit på kundbesök i Tyskland idag kommer han nu vid tio till Norge. Är han trött åker han hit imorgon. Han är normalt hemma fredag kväll till måndag tidig morgon men ibland mindre. Trist men det är ju ett jobb som han dessutom trivs mycket bra med.

• diggiz

Fick just veta att han kommer imorgon. Är ju lite trist men förstår honom. Och är nog bra för min sömn. Hade vaknat vid två annars när han kom. Sov gott tjejer!

• diggiz

Visst är det bra att han har jobb. De tråkiga bitarna är att han missar alla besök hos BM och att om han stannar så blir jag ensam med bebis sen...

Nu är han på väg hem. Tror han åkte färjan vid 9 så då är han här framåt 12 sådär...

Ja. vi är ungefär samma. Jag är i 7+2 idag. Gissar att jag blir justerad lite men vet när jag hade ägglossning så det blir i så fall nog bara några dagar. 

• diggiz

Just det... Din fråga om det syns... Jag har gått upp några kilo och är rätt svullen på kvällarna. Igår tyckte jag att det syntes lite och någon kollega kommenterade min uppgång lite (inte ofint men gick ner 10 kg i våras så vi diskuterade att det hade varit "svårt att hålla under sommaren". Tycker magen är hårdare också... Men eftersom jag har mycket byxor och så som jag hade innan jag gick ned går det bra med kläder ännu så länge.

Du då? 

• diggiz

Katniss: Det gick ok. Berättade faktiskt för chefen och de närmsta kollegorna. Känns skönt! Var det bra på Liseberg?

Svar på tråden Vårbebisar Uddevalla 2012!