• diggiz

Vårbebisar Uddevalla 2012!

Äsch. Strunta i den kommentaren. Hon menade säkert inget illa utan det var nog bara något som slank ur henne.

Nej, jag minns att er rektor inte var så synlig. Våran har ju bara en skola så det är kanske lättare.

Drömde inatt att jag hade världens gravid-utbrott på sambon för att han åt upp mina RisiFrutti. Kastade pengar och skrek som en idiot. Haha. Tur det var en dröm!

• diggiz

Låter trevligt med hotell och Kungälv. Vi har en tur till Liseberg inbokad fredag eftermiddag och kväll istället. Blev lite trött bara när jag insåg att hemkomst är planerad runt 24... Snark... Och så ska jag på 40-årsfest på lördag. Ojojoj... Lägger mig ju typ 21 på kvällarna! Hur ska detta gå...

Folk kör som idioter i rondellerna i den här stan så jag är ju inte direkt förvånad...

Berättat för Anders ännu? 

• diggiz

Skönt att höra att du mår bra. Min magvärk på nätterna är i princip borta och illa har jag ju knappt mått så. Men är en riktig ballong på kvällarna och rejält trött ännu. Men det är ju några veckor kvar innan det ska släppa så...

Imorgon ska vi nog berätta för närmsta familjen. Spännande!

Liseberg var roligt! Vann inget men kul att umgås med kollegorna.

• diggiz

Nu har vi berättat för familjen... Alla blev så glada!!!! Solig

• diggiz

Katniss: Jag mår bra. Fick veta av mamma att hon hade mått bra under alla sina graviditeter så kanske brås på henne. Däremot sover jag vansinnigt dåligt vilket jag aldrig gör annars. Vaknar flera gånger och ger oftast upp vid fem ungefär. Störigt!

Hoppas att du snart mår bättre!

• diggiz

Jag ska också till BM nästa vecka. Torsdag. Idag har jag också bokat kub. Mitten på
    September. Var uppe mycket och kissade innan men det har lugnat sig lite. Även hungern är lite bättre. Har väldiga problem med ryggen just nu. Försöker fixa det innan jag blir tung. Suck. Måste nog snart fixa kläder också. Alla jeans är för små...

• diggiz

Tack för tipset. Just nu tror jag mer sömnbristen beror på skallen så att säga. Högt tempo på jobbet och mycket även hemma. Men idag är jag ledig. Ska strax åka till Landvetter för weekend i Liverpool med fotboll och Beatles week.

Ha en bra helg!

• diggiz

Helgen var härlig. Kom hem två inatt. Nu (06:50) dags att gå upp. Känns gött... Inte...

• diggiz

Förstår vad du menar. Kan inte heller klä mig hur som helst... Vill ju som du säger inte att barnen ska veta på ett tag. Hos oss är det snarare för varmt. Helt sjukt i mitt klassrum... Och jag är så varmblodad ändå...

Svar på tråden Vårbebisar Uddevalla 2012!