-
Okej då förstår jag :) Ja men det är ju klart :) Gjorde nästan likadant förra månaden, men då 1-2 ggr i veckan eftersom det hade blivit väldigt dyrt annars :P Hoppas ändå för din skull :) hihiemmavaupptaget skrev 2011-09-06 13:09:51 följande:LovisaCÖG: För att jag har testat varje dag 2 ggr om dagen sedan i lördags och det har blivit minus varje gång :P Jag vet ju att det är kört, men man har ju en liiiiiiten strimma hopp ända tills mensen kommer :) -
Varför vill ÄL inte komma till mig? :( Nån som har det samma som jag? :S Hade senast ÄL 3 augusti och fortfarande ingen ÄL, testade första ggn när "beräknad" skulle vara vilket var helgen v.34 och har testat nästintill varje dag, så vet dock inte om jag missat med nån dag då jag glömt testa. Har känt av molvärk ett par dagar nu så hoppas den är på väg :) Vi har dock myst till det ca 6 dagar i veckan från det att mensen slutade :D så jag tycker ändå att jag borde ha ett litet hopp om att det kan bli nåt :) det bara gått en dag emellan ggrna när det inte blivit nåt mysande på kvällen :) Då borde jag väl ha någon tur va? :)
-
Okej, så det kan då vara en förklaring :P Då kan jag ha fått det på jobbet på morgonen då å visat icke glad gubbe när jag kommer hem på eftermiddan då? :) Det känns i kroppen som om jag har missat, det är lite konstigt men jag får en liten hopplös känsla av att jag har det :/ Men vi har verkligen sexat till det mer än vad vi gjort innan så jag hoppas :D Hade vart så underbart :Demmavaupptaget skrev 2011-09-07 18:06:03 följande:LovisaCÖG: Du kan ju faktiskt ha missat :) Jag får t.ex bara positivt på ÄL-test om jag testar på kvällen efter kl 20. Och vissa får ju på morgonen. Det beror ju på när hormonhalten är som högst liksom :) Så du kan ju ha haft ÄL utan att veta om det :) Eftersom ni har sexat näst intill varje dag så har du ju inte missat ÄL iaf :)
Synd att din mens kom :( Lycka till i oktober månad :D -
Det fick min mamma när hon och pappa försökte få mig :P haha hon va jätte orolig för att det skulle bli tvillingar men det blev det inte :) Det blev en liten hormon unge haha :Pfinskaflikkan skrev 2011-09-07 20:38:06 följande:ååh. Låter kul.. typ.
Hoppas de tar sig innan.
Har hört att man av pergotime tabletterna kan få flerbördsgraviditet? Stämmer de? -
Kan man lyckas få ÄL medans man har sin mens? alltså inte första dan, men att mensen precis börjar ta slut att man får ÄL då? :S
-
-
Okej tack OKLART:) ska jag göra
Trodde jag fick mensen i fredags för fick en liten blödning på förmiddan men va försvunnen på eftermiddan:O har inte sett den sens:S men kanske bra?:) -
Ja jag fick tillbaka hoppet denna månaden:) dock känns det inte som det tatt sig:/ har inga känningar alls:/ men som sagt så har vi tagit det som det kommit denna månaden med såklart massa sexande:P vi försöker nu bara ta det som det kommer, men man längtar såklart väldigt mycket efter att bli gravid:D
Det va mig allt en klok läkare:P haha det stämmer nog på ett sätt:) hur har det gått? Fick du din mens i natt som du trodde? (hoppas inte:P) hihi
GRATTIS doudou:D va glad man blir när du skriver så:D hoppas det lilla fröt vill hålla sig fast:D -
Okej va segt:/ lite jobbigt å vara mittemellan:) det är ju olika från person till person så man vet ju aldrig, testa imon kanske om den inte kommit?:) håller tummarna:)
Jag håller med, skulle va kul å dela tankar även med bf :) -
Ja varför inte?:P haha
BIM
Antal på listan: 28
Gravida
Bättre lycka nästa gång!