-
GRATTIS :D Va roligt haha :) Lycka till med allt :)måndagsbarn skrev 2011-09-15 05:55:19 följande:Pluss!!!! Idag på BIM+3! Så himla coolt :) -
Jag fick ju inte min mens i fredags som jag trodde först pga den lilla blödningen jag fick, så jag ligger kvar på lycka till nästa gång listan eftersom jag tror jag kommer få min mens snart :/
Men idag mår jag jätte illa och har jätte ont i magen å det är inte mensvärk :S Har tvingat i mig mat men den vill gärna komma upp igen :O Såklart så hoppas jag att jag faktiskt blivit gravid denna månaden, men jag vet ju inte när jag ska ha mensen, för fick aldrig nåt klartecken på när jag hade ägglossningen :S Gjorde ett gravtest i tisdags morse och det visade neg. Då hade det gått 4 veckor efter senaste mensen... tänkte vänta till helgen igen innan jag gör ett gravtest så får jag se då... Hoppas på det bästa såklart men jag är lite klyven :/ -
Sunglow: Ja hoppas det är klart jag gör och jag blev väldigt besviken förra månaden så försöker ha annan inställning :) har inte känt av några grav syndrom förutom nu i morse då jag mådde jätte illa å fick stickningar i nedre delen av magen :)solstrålar85 skrev 2011-09-15 12:02:26 följande:och LovisaCÖG, jag håller tummarna för dig! Det verkar ju faktiskt lite lovande :) Men det är nog bra att ha den inställningen som du har. För då blir man förhoppningsvis inte lika besviken om mensen skulle sättas igång.
Men som sagt, jag håller tummarna. Det ser ju än så länge positivt ut ;) Lycka till i helgen när du gör nästa gravtest!!
Tack så mycket! Vi få se hur det går :) -
Grattis :DLiberté skrev 2011-09-15 11:59:39 följande:Jag plussade idag på BIM-2! Svagt men ändå ett plus.
Hur har era test sett ut efter några timmar? Mitt är väldigt blekt nu.... Kan kanske också bero på min hantering av det, dvs plockat ut testremsan o fingrat på den.... Allt för att vara säker
-
Grattis Veronica:D va roligt:D
-
Grattis finskaflikkan:)
-
Gud va roligt:D hoppas fortfarande här med, enligt mina nya beräkningar ska jag ha bim nästa helg:P
-
Nu är det la ca en vecka kvar till bim:) testade med grav test förra lördan men neg, då hade det gått drygt 4 veckor efter senaste bim upptäckte istället att jag hade äl:D å ska inte testa innan nästa helg:) känner mig ganska duktig som lyckas hålla mig borta från provandet:) å det bästa av allt det känns inte svårt att göra det:)
-
Grattis elskling123:D helt klart ett plus:D
-
Finskaflikkan: va tråkigt:( kan bara föreställa mig hur jobbigt det är:( hoppas det tar snart igen å att det fastnar:)
-
Nu fick jag mensen:/ beräknat imon men kom idag:/ skrev ner mig till lycka till nästa gång listan redan för två veckor sen då det hade gått 4 veckor efter senaste bim, hatar oregelbunden mens:/ så nu är det 6 veckor sen jag hade senaste bim:/ hoppas jag hinner med en till äl innan oktober är slut:P fortsätt lycka till alla!!
-
Hepp det va inte alls mensen:S min kropp spelar mig bara massa spratt så är väldigt förvirrad just nu:/ tror ändå att mensen kommer snart så hoppar över till oktobertråden helt:) lycka till alla ni andra:D