• Kiim

    Håller på att bryta ihop..

    Nu är det snart en månad sen min lilla pojke föddes och det är först nu jag verkligen förstår att jag inte är gravid längre och aldrig kommer att få ha min bebis, idag rasade hela min värld ihop kan man väl påstå. Jag satt och bläddrade genom bilder och så kom en bild på honom upp. Det kändes som att någon stack en kniv rakt i hjärtat på mig och vred runt den, jag började storgrina och har fortfarande inte kunnat sluta. 

    Jag sitter bara och tänker på att jag måste få tillbaka honom, även om jag innerst inne vet att det är omöjligt. Min sambo är inte hemma och jag vet inte riktigt vad jag ska göra.

    Idag förlorade jag allt hopp. Han var ju min efterlängtade lilla pojke..  

  • Svar på tråden Håller på att bryta ihop..
  • Kiim

    Hans lungor utvecklades inte, så var tvungen att avbruta graviditeten för hans egen skull. 

  • Ängeln Teo

    Beklagar att er lille prins inte fick stanna hos er. Inget en förälder ska behöva gå igenom. Stor varm kram till er


    Ängeln Teo
  • minigurkan

    Det är tungt, outhärdligt tungt, länge. En dag kommer det att bli bättre, men för dig var det ju faktiskt alldeles nyligen. Jag tyckte också att det var urjobbigt när omgivningen signalerade att nu borde det börja bli bättre, nu har det ju gått en månad, och så hade jag själv precis börjat förstå på riktigt. För mig tog det lång tid innan det sjönk in, och när den riktiga smällen kom var det ingen som förstod.

    Är er lille killle begravd eller lagd i minneslund eller så ännu? Jag tyckte att det kändes bra när det var gjort, även om det är ett avslut.

    Jag vet inte om det känns bättre eller sämre att höra, men jag fick avbryta i vecka 17, och för mig tog det ungefär ett år innan den där tunga klumpen i magen riktigt gav med sig, och jag tror att det är ganska vanligt. Jag blir fortfarande ledsen nu ett och ett halvt år senare, men inte alls på samma sätt. Idag tycker jag ändå att jag är en glad och lycklig människa, även om jag ofta gråter över mina små.

    Det är bara fruktansvärt att er son inte fick stanna, och att du också ska behöva gå igenom det här. Jag hoppas att din sambo kommer hem och tar hand om dig snart!

Svar på tråden Håller på att bryta ihop..