• Neblina

Bajsar och fiser du inför din partner?

Jag fiser gladerligen framför partnen och andra med, har prutthumor och de jag umgås med har det också. En brutal prutt fögyller livet bara, ju värre de låter desto roligare

Jag bloggar om skönhetsvård :) my-luxurysoap.blogspot.com/
  • Neblina
    Ernst Hugo skrev 2011-08-04 17:30:49 följande:
    Härligt att höra - fis så skinkorna applåderar!
    Haha tyvärr vägrar de applodera har för vältränad rumpa
  • Neblina
    Ernst Hugo skrev 2011-08-04 18:03:13 följande:
    Äsch - blir bara en hårdare applåd Solig
    haha ja de skriker ju garanterat mer om inte annat
  • Neblina
    Anonym (äckligt) skrev 2011-08-04 23:22:31 följande:
    Om man fiser 20 gånger om dagen och skiter 3 tycker jag man ska gå till läkaren. Det låter inte normalt
    Jo det är normal, normalt är att tömma sig ungefär lika många gånger om dagen som man äter. förutsatt att man har fungerande tarmar.
  • Neblina

Jag undrar faktiskt varför det har blivit så tabu att prutta, det är ju en fullt naturlig sak som alla gör.
    jag hade klasskompisar som blev i tutade att tjejjer pruttar inte, var man absolut tvungen att prutta så var det till att gå in på toaletten, sätta sig ned och hålla för med toapapper mot fisringen och försiktigt dra av.
    tror tjejer har bettydligt svårare för att fisa än vad killar har, och jag har aldrig mött en kille som dött om jag dragit av en. Snarare garvat och tyckt det varit bekvämt att jag är jordnära och är naturlig.
    Sedan kanske man inte drar av en brakare i nyllet  vid oral sex.

• Neblina
    Anonym skrev 2011-08-05 22:52:49 följande:
    Finns väl inte en ända människa som inte fiser? Herregud va fan är problemet.
    Att man är galet pryd och målar fan på väggen skulle jag säga, en fis dör man inte av, en fis är naturlig.
    precis som att andas, höra, få ett ryck i fingret etc
  • Neblina
    michaB skrev 2011-08-05 23:10:47 följande:
    haha som sagt, skiter man 3 gånger om dagen och ändå har så där mycket gaser så är nog doktorn ett bra ställe att åka till
    Nä, däremot störs man så vansinnig av sina gaser så bör man i så fall lägga om kosten.
    Så vida man ite vill gå runt med spänd mage och magknip. jag fiser när jag behöver oavsett om det är hemma eller på hemköp.
  • Neblina
    Anonym (äckligt) skrev 2011-08-06 00:43:48 följande:
    Att andas och få ett ryck i fingret luktar inte illa.
    Att skita är också naturligt och det gör man inte var som helst
    Jo då om nöden faller på, jag skiter i skogen om jag blir skitnödig till exempel inte håller jag mej tills jag kommer hem precis. att jämföra bajs med en fis är ju lite långsökt faktiskt. Dessutom äter man normal mat behöver inte pruttarna lukta illa, i varje fall så är mina pruttar till mestadels luktfria oavsett volym.
  • Neblina
    Anonym (äckligt) skrev 2011-08-06 00:53:10 följande:
    Samma sak lukar lika illa båda två. Tycker människor som spinger runt och fiser )eller skiter) bland andra människor är vidriga jävla som borde spärras in. Hemma får man väl gör man väl som man vill men bland andra människor får man fan visa lite respket.
    Är det äckligt att bajsa i skogen menar du?
    Tja det är ju synd att man tycker normala funktioner gör folk äckliga, behöver man fisa så ska man. eller ska folk ignorera sina kroppars egna signaler och bli sjuka för att inte anses äckliga?
    Nu arbetar ju jag inom psykiatrin också och kan garantera dig att fisa på allmän plats är inget som uppfyller kriterierna för att bli inlagd, man värnar ju faktiskt om hälsan .)
  • Neblina
    Anonym (äckligt) skrev 2011-08-06 00:57:59 följande:
    Man behöver inte igonera, man kan gå på toaletten. Hur jävla svårt kan det vara??
    På alla ställen finns det inte toaletter, jag kräver heller inte att folk ska sniffa mig i baken när jag dragit av en. oftast placerar jag mig i en tom gång, sedan om folk trots ljudet går dit så är det på deras eget bevåg. men som sagt en fis dödar inte är heller inte skadligt. Visst kan man känna lukten om vad man ätit tidigare men det leder inte till någon skada. jag står ju ut med folk som stinker svett eller har taskig andedräkt.
Svar på tråden Bajsar och fiser du inför din partner?