• Neblina

Bajsar och fiser du inför din partner?

Anonym (äckligt) skrev 2011-08-06 01:02:53 följande:
    Nähä vad gör du om du måste pissa då?
    Jo det leder till skada, det gör att anda människor blir äcklade
    Ja eftersom man inte får kissa offentligt så får jag ju hålla mig, där emot finns det ingen lag som säger
    att man inte får prutta. Finns värre gaser att oroa sig för, och nej att äcklas uppfyller inte kriterierna för skador.
    men är det äckligt att bajsa i skogen?
    Jag bloggar om skönhetsvård :) my-luxurysoap.blogspot.com/
  • Neblina
    Jennie med ie skrev 2011-08-06 01:06:55 följande:
    Ja! Helt onödigt dessutom, självklart väljer man skogar med Baja-Maja-träd i.
    Ja eller hur, att jag inte tänkte på det .-D
  • Neblina
    Anonym (äckligt) skrev 2011-08-06 01:08:58 följande:
    Nej kanske inte men det är jävligt repektlöst att springa runt och fisa överallt bara för att man är för lat för att gå på toa.
    Ja det vidrigt äckligt att skita i skogen
    varför är det vidrigt att skita i skogen som människa?
    Även vi människor är djur med precis samma behov. Aldrig att jag skulle försumma min hälsa och springa runt i skogen skitnödig eller samla på mig gaser tills jag hittar närmaste toalett.
    Eller menar du att vi människor ska ta sådan hänsyn att det påverkar våran hälsa?
    vad är nästa steg förbjuda äldre att inte röra sig bland folk för att de lider av inkontines och luktar urin.
  • Neblina
    Anonym (äckligt) skrev 2011-08-06 01:16:06 följande:
    Därför att det inte finns några möjligtheter att tvätta sig.
    Ja ett krav för att man ska kunna vistas bland andra människor är att man ska klara av att sköta sin hygien.
    Men det gör det väl, du hänvisar ju folk som måste fisa till toaletten då kan väl dom med inkontinens springa till toaletten också och byta. Sånt blir helt ohållbart, ska alla fisa, byta skydd, peta sig i näsan etc då lär folk som verkligen måste kissa bli stånde utanför toaletterna och kissa ner sig.
  • Neblina

Att hänvisa folk till toaletten för en oskyldig fis och man befinner sig på ställen där det inte finns toaletter, skulle innebära mer skadlig folkhälsa än om man får släppa fisarna fria. jag fes sägert 7 gånger på tivolit idag, var inte en ända som tuppa av eller äcklades. man kan släppa ljudlösa också.
    Vägrar stå med magknip.

• Neblina
    Anonym (äckligt) skrev 2011-08-06 01:21:59 följande:
    Finns det inte tillräckligt med toaletter får man väl fixa fler
    För att folk ska fisa? pengarna behövs nog på annat håll än att uppmuntra fis fobier
  • Neblina
    Anonym (äckligt) skrev 2011-08-06 01:25:06 följande:
    Ja om det finns behov. Dom flesta männsikor uppskattar inte att folk gpr runt och fiser
    Nej och de flesta vill heller inte betala onödig skatt för självförvållande skador, bland annat skador i buk av folk som är över pryda och inte lyssnar på kroppens signaler
  • Neblina
    Jennie med ie skrev 2011-08-06 01:25:42 följande:
    Särskilda fis-bås kanske räcker? Kostar inte så mycket. De pengarna kan säkert tas från vård och skola.
    tycker det räcker gott och väl med att man ställer sig i ett corner drar av en jävel sedan får folk välja om de vill gå in där eller inte.
    Folk har ju en tendens att sniffa extra mycket när det luktar skit och sedan beklaga sig över att det just luktar skit * skakar på huvet*
  • Neblina
    Anonym (äckligt) skrev 2011-08-06 01:29:36 följande:
    Toaletter behöver inte finsieras av skattemdel. Jag tänker på resturanger och likande.
    Och affärer då om jag behöver fisa?
    Alltså folk förstorar ju upp fisar något otroligt. känner man att det luktar skit då dras alla dit, står och sniffar sedan klagar man på att det luktar. ungefär som flugor som dras till en bajskorv, har aldrig förstått mig på det fenomenet.
    Sedan fiser ju många luktfritt också, du har niog dragit i dig en hel del helt ovetandes, har du tagit skada av det?
  • Neblina
    Jennie med ie skrev 2011-08-06 01:31:12 följande:
    Låter perfa, rör man sig på sta´n och är fisnödig ska man gå in på en restaurang för att släppa sig!
    Ja är väl därför det kostar 5 kronor på varenda toalett nu för tiden, man tar betalt för fisar helt enkelt.
  • Neblina
    Jennie med ie skrev 2011-08-06 01:33:31 följande:
    Smart affärsidé.
    Ja förutom doftsprayen som går åt, folk vägrar ju gå in på toaletter som luktar fis, så där rök dom pengarna.
  • Neblina
    Anonym (äckligt) skrev 2011-08-06 01:34:14 följande:
    Har aldrig vart i nått köpcentrum eller likande som inte har toalett eller cafe.
    Skulle aldrig stå och sniffa på dina äckliga fisar
    Nej, mina pruttar vill jag helst dra i mig själv även om jag tvingas dela med mig titt som tätt av folk som dras til skitlukt för att sedan får klaga. detta har blivit ett landsproblem.
    i så fall ska staten betala oss för de kostnaderna för toalettbesöken, aldrig att jag betalar fem kronor för att gå in och dra en salut, aldrig.
  • Neblina
    Anonym (äckligt) skrev 2011-08-06 01:37:46 följande:
    då bör du inte få vistas bland folk
    Säger vem?
    Det är inte olagligt, jag kan inte ta hänsynt till folk som är pryda, jag värnar om min hälsa.
  • Neblina
    Jennie med ie skrev 2011-08-06 01:39:33 följande:
    Högkostnadsskydd på toalettbsök kanske? 10 betalda fisar, sen frikort!
    Vore en perfekt ide, då kan man ju passa på och kissa också .-)
  • Neblina
    Anonym (äckligt) skrev 2011-08-06 01:43:01 följande:
    ja du är ett vidrig, egoistisk och skiter i din omgving
    Nej då, du överreagerar verkligen
  • Neblina
    Anonym (äckligt) skrev 2011-08-06 10:30:43 följande:
    Samma sak som man gör om man är i affären och bli akut skitinödig. I fan går man runt och fiser bland mat.
    Ja tänk om maten surnar av en pruttFoten i munnen
  • Neblina

Alltså när folk verkar ha sådana fobier för fisar blir det ju ännu rolige att dra av en salut.
    Kommer aldrig betala fem kronor för att gå in på en toalett för att släppa lite gaser, dessa pengar lägger jag hellre på mat.
    En prutt skadar liksom inte.

• Neblina
    Anonym (äckligt) skrev 2011-08-07 19:05:44 följande:
    Bussar är äckliga ja
    Ja om man tvingas sitta i dom ja.
Svar på tråden Bajsar och fiser du inför din partner?