Inlägg från: Jennie med ie |Visa alla inlägg
  • Jennie med ie

Bajsar och fiser du inför din partner?

Fiser? Japp. Avsiktligt också. Inte så att jag tvingar fram en fis bara för att fisa, men det är inte alltid jag håller tillbaka den även om jag skulle kunnat.

Bajsar? Inte om det inte är absolut tvunget vilket hittills inneburit: aldrig.

• Jennie med ie
    HäxanSurtant skrev 2011-08-06 01:19:12 följande:
    hehe du med, jag också, har våtservetter på toaletten också.
    *skakar tass* Våtservetter är en fin uppfinning och borde kunna ge Nobels fredpris. Både medicinpriset och fredspriset.
  • Jennie med ie
    Neblina skrev 2011-08-06 01:35:46 följande:
    Nej, mina pruttar vill jag helst dra i mig själv även om jag tvingas dela med mig titt som tätt av folk som dras til skitlukt för att sedan får klaga. detta har blivit ett landsproblem.
    i så fall ska staten betala oss för de kostnaderna för toalettbesöken, aldrig att jag betalar fem kronor för att gå in och dra en salut, aldrig.
    Högkostnadsskydd på toalettbsök kanske? 10 betalda fisar, sen frikort!
  • Jennie med ie
    Jenilia skrev 2011-08-06 10:04:28 följande:
    Ja vissa verkligen "skiter" i sin omgivning ;). Men vad ska man göra om man är i affären och handlar ensam med barnen... Lämna vagnen och ungarna där för att springa på toa och fjärta? Allt för våra medmänniskor... Huh! :P
    Nej du ska ta ungana med dig. Och får de inte plats på toan får man bygga större toaletter.
  • Jennie med ie
    Anonym (äckligt) skrev 2011-08-06 11:59:33 följande:
    Det tar 3 sekunder att fisa
    Åh jag kan se springer framför mig En kö med typ 15-20 pers som öppnar dörren, går in, stänger dörren, fiser, öppnar dörren, går ut, släpper in nästa som gör samma sak, o s v o s v... och den toaletten luktar garanterat betydligt mer illa, med ständigt fisande, än om alla hade lite diskret släppt väder ute i korridoren eller en hörna av affären eller så...
  • Jennie med ie
    Anonym (äckligt) skrev 2011-08-06 12:04:08 följande:
    Normala människor fiser inte så jävla mycket. Gör man det får man söka hjälp.
    Men du är ju inte ENSAM på köpcentrat t ex... Du utgör ju inte hela kön själv fattaruväl
  • Jennie med ie
    Anonym (haha) skrev 2011-08-06 12:04:27 följande:
    Det finns folk som gillar att slicka varann i röven, så sååå himla äckligt kan det inte vara. ;)

--

Dessutom, om man ska in och fisa på toaletten och sen går ut direkt, så följer ju fisen med som en svans.
    Igår fes jag i köket för att skona min sambo då jag visste att den skulle lukta skunk, sen gick jag in i hallen, gav katten godis och satte mig sen i soffan. Och han började genast vifta och undrade om jag fisit ^^ 
    Ja ska fisen stanna på toan får man allt stanna där mer än 3 sekunder, annars följer den med ut av vinddraget
  • Jennie med ie
    Anonym (äckligt) skrev 2011-08-06 12:09:31 följande:
    Nä men det blir inga köer etfersom dom flesta inte fiser en gång i timmen vilket folk här verkar tro.
    Klart det blir köer Det är ju redan nu köer när man bara går dit för att kissa och bajsa. Lägg där till fisarna med så blir det givetvis ännu mer köer. Heeeeeeelt i onödan.

Vem som ska söka hjälp är uppenbart.
  • Jennie med ie
    Anonym (haha) skrev 2011-08-06 12:14:29 följande:
    En gång i timmen är ju ingenting! De flesta fiser oftare än så. 
    Nja, ca 15 gånger/dag verkar vara det "normala" enligt vad jag hittat på nätet och det inkluderar även de timmar man sover. Men de flesta fiser i alla fall oftare än de bajsar och kissar
Svar på tråden Bajsar och fiser du inför din partner?