• Quiz
    Du måste logga in för att besvara ett quiz.
  • Svar på tråden Vad kan du i naturvetenskap?
  • SilverLadyG
    Inima skrev 2011-08-05 16:35:58 följande:

Ditt bästa resultat är 8 rätt av 10 möjliga, du har försökt 1 gånger.

Quizet har tagits av 47 person(er) och det genomsnittliga resultatet för alla deltagare är 6 rätt.

Sabbade på bergart och etanol. Inte för att jag är förvånad

Duktigt gjort!Skrattande
  • Thursday
    Life as we know it skrev 2011-08-05 09:26:44 följande:
    Jo, men jag har läst Kemi A+B, Fysik A+B, Biologi A+B samt Matte A-E... Jag SKA kunna sånt här..
    Tja, jag är humanist i själ och hjärta men allmänbildad kan man ju vara ändå, jag hade också 7 rätt.
  • LillTussen

7 rätt. Sabbade anatomi, geologi och krabban. Men hade jag tänk efter så hade ju klarat anatomin förstås. Det hörs ju vad som är rätt svar. Klantigt. Men jag är ganska nöjd i alla fall!

Innan jag gick in på tråden så trodde jag att jag skulle spika det, men naturvetenskap är ju faktiskt mer än bara matte och fysik.

• SilverLadyG
    LillTussen skrev 2011-08-05 18:14:52 följande:
    7 rätt. Sabbade anatomi, geologi och krabban. Men hade jag tänk efter så hade ju klarat anatomin förstås. Det hörs ju vad som är rätt svar. Klantigt. Men jag är ganska nöjd i alla fall!

Innan jag gick in på tråden så trodde jag att jag skulle spika det, men naturvetenskap är ju faktiskt mer än bara matte och fysik.
    Skrattande Precis!
  • Anova
    Ditt bästa resultat är 10 rätt av 10 möjliga, du har försökt 1 gånger

Detta var ju skitlätt, ren allmänbildning.. Tänk att t.ex. Newtons tröghetslag sitter fortfarande fast det var 12 år sedan jag läste naturvetenskapliga ämnen (om man bortser från matte som jag läst som ekonom).  
  • SilverLadyG
    Anova skrev 2011-08-05 18:32:07 följande:
    Ditt bästa resultat är 10 rätt av 10 möjliga, du har försökt 1 gånger

Detta var ju skitlätt, ren allmänbildning.. Tänk att t.ex. Newtons tröghetslag sitter fortfarande fast det var 12 år sedan jag läste naturvetenskapliga ämnen (om man bortser från matte som jag läst som ekonom).  
    Skrattande bara att säga WOWSkrattande Skål Skål
  • lövet2
    Ditt bästa resultat är 9 rätt av 10 möjliga, du har försökt 1 gånger.

Den där jäkla krabban! Biologi har alltid varit mitt sämsta ämne ...
  • CDSJGRD GGEHCS IAGOTSE

10/10

Hade gått och bränt alla mina böcker om jag hade haft fel på en fråga.

Past the point of no return, the final threshold. What warm unspoken secrets will we learn?
  • EvelinasSyster
    CDSJGRD GGEHCS IAGOTSE skrev 2011-08-06 10:53:26 följande:
    10/10

Hade gått och bränt alla mina böcker om jag hade haft fel på en fråga.
    Ingen är förvånad heller ^^
    ~ The only thing that matters is the next 90 minutes! ~
Svar på tråden Vad kan du i naturvetenskap?