• Anonym (Annorlunda?)

Vad tänder ni på??? Ärligt tack!

Hej alla glada!!

Jag och min sambo har börjat diskutera vad vi EGENTLIGEN tänker på och fantiserar om när vi onanerar och har samlag. Vi har känt varandra länge, men man lär sig att man vet långt från allt om en person när man hänger sig åt varandra!

Jag berättade då att jag visuellt tänder på när djur parar sig. Det har alltid varit en sak jag skäms för, och trott är "fel" liksom. Måste tilläga att jag inte har någon tanke på att människa och djur ska göra nåt!! Skulle inte ens vilja va med när djuren parade sig på riktigt, men video, det är så tändade! Det är nåt med det djuriska och frustrationen.

Vad tänder ni andra här på, var anonyma, men ärliga!! Fler som är som jag?

• Svar på tråden Vad tänder ni på??? Ärligt tack!
  • Anonym (Loloo)
    Meanducklove skrev 2011-08-07 00:04:28 följande:
    Nej snarare att man rollspelar om det.. Tex att min partner är en ung tonårstjej.. Eller min dotter.
    Men gud fantiserar du om att knulla din dotter? Fan det är vidrigt oavsett omd et är fantasi eller itne.
  • Anonym (Loloo)
    Meanducklove skrev 2011-08-07 00:10:41 följande:

Jag har inga barn så pappa dotter är ju uteslutet... Men för att va ärlig.. ja det skulle jag. Sen om jag verkligen skulle göra det om jag fick chansen är en anna fråga.

Hoppas du inte får någon dotter då. Vidrigt att du ens funderar på såna saker. Ditt eget barn!
  • Anonym (Annorlunda?)
    Anonym (Loloo) skrev 2011-08-07 08:18:48 följande:
    Men gud fantiserar du om att knulla din dotter? Fan det är vidrigt oavsett omd et är fantasi eller itne.
    Nu har inte grabben i fråga nån dotter, jag väljer att tro att saker förändras när och om han skaffar barn! Jag har inte samma tankar och tycken om barn nu som jag hade innan. Inte nåt sexuellt, men på många andra vis!
  • EllanEriksson

Loloo: jag tror det handlar om det förbjudna i tanken.. Sen skulle ens moral, förhoppningsvis, aldrig tillåta en göra det... Fantasi och verklighet är två skilda saker och fantasi finns där för att kunna tänka på det förbjudna..
    Finns så många tjejer som tänder på sina fäder så...

• Anonym (Loloo)
    EllanEriksson skrev 2011-08-07 08:25:37 följande:
    Loloo: jag tror det handlar om det förbjudna i tanken.. Sen skulle ens moral, förhoppningsvis, aldrig tillåta en göra det... Fantasi och verklighet är två skilda saker och fantasi finns där för att kunna tänka på det förbjudna..
    Finns så många tjejer som tänder på sina fäder så...
    JAG tycker ändå det är vidrigt. har man en sån fantasi om sin pappa eller sitt barn så är det något skruvat. Likaså om man fantiserar om barn eller att man knullar lik eller något annat vidrigt. D+ är man nog ganska störd.
  • EllanEriksson

Räknas att man ser sig själv som 14 igen som barn? o.O för isf är jag fett rubbad...
    Fast jag började ha mina gangbang-våldtäcks-fantasier vid 10-11 nått så.. Joo.. Lite rubbad är jag nog xD

• Meanducklove

Vad vore livet en och annan förbjuden fantasi...

• Anonym (Hetro)

Tänder på att se på lesbisk sex och ja jag är hetro men det är något med lesbisk sex som får igång mig som fan och då speciellt oralsex..mmmm
    Sen tänder jag på när antingen jag eller min sambo tar komandot och bestämmer i sängen inte alltid men ibland är det så upphetsande...lite rollspel över det är det väll..=)

• nurseanna

Jag blir extremt tänd av att se andra människor onanera, speciellt live då. Sååå sexigt....

Män som leker med varandra (ej penetration).

Att bli "tagen", mannen för så att säga, tar kommandot. Att samtidigt bli fasthållen eller fastbunden, gärna med förbundna ögon...  

Svar på tråden Vad tänder ni på??? Ärligt tack!