• stor grön drake

bildtråd för missbrukare

Nu tycker jag att vi i missbrukartråden: www.familjeliv.se/Forum-3-141/m57227572.html ska börja visa upp våra älsklingar, och även de mindre älskade som försvann snabbt.

1 bild/vagn (så flera bilder på samma vagn är OK) per inlägg. Skriv gärna info om vganen, typ årsmodell, modellnamn, när den köptes, ny/begagnad, om den är såld hur länge du hade den osv.

• Svar på tråden bildtråd för missbrukare
  • Lindadjo

Nuvarande kärleken vagnen på höstpromanad. Det är en kompis som virkat bygelskyddet.

2010 blev ett bra år! Har +:at
  • I have a kid

Har en dotter på  3 år =)  Men hunnit med några vagnarCool Tänkte bjuda på mina Godbitar och Icke godbitar jag haft från 2008-2011

************************************************************************************************************************

Första vagnen jag köpte en Innan dottern var född 2008 , Emmaljunga combi, Nytt chassi var det iaf =)
     använde dock aldrig vagnen! DÅ jag inte riktigt gillade den!  så *SÅLDE DEN*

• I have a kid

Andra vagnenCool

Emmaljunga Classic duo 01, var dotterns första vagn som hon låg i=)
    Älskade den vagnen så länge som jag använde Liggdelen!  Men behöll ändå vagnen den var så snygg=)

Dock så kastade jag liggdelen ( okänd anledning)  och behöll vagnen med sittdelen till 2009

sen sålde jag den!

• I have a kid

Tredje vagnen:P

Baby travel  smart 09.

Köpte den under början av vintern... dumt nog!!!!  Med vagnens små framhjul var det INTE lätt att köra i Norrland på vintern!  Den blev såld rätt så fort!

• I have a kid

Fjärde vagnen! Graco trekko completo 09

Var INTE nöjd med vagnen den vickade lätt då jag åkte buss, då den var så hög å hade dålig balans!
    Så den såldes efter nån/nåra månader

• I have a kid

Femte vagnen min  ABSOLUTA FAVORIT!  OCH DEN dyraste av alla men det var den värld!!!

Min älskade Teutonia spirit s3Hjärta  som jag  fortfarande har i ägo än idag 
    Passar fortfarande åt min 3 åring=)

• I have a kid
    I have a kid skrev 2011-09-06 02:14:40 följande:
    Femte vagnen min  ABSOLUTA FAVORIT!  OCH DEN dyraste av alla men det var den värld!!!

Min älskade Teutonia spirit s3Hjärta  som jag  fortfarande har i ägo än idag 
    Passar fortfarande åt min 3 åring=)

år 2010 är modellen=)
  • I have a kid

Min sjätte vagn!

en  BRIO   vagn som jag köpte för att ha som byta vagn /dagmamma vagn.
    Kastade den idag då den var så `` seg``

• I have a kid

Sjunde vagnen,  åxå en bara för att ha en till vagn

Teutonia rocky 03

Hyffsat bra Kombivagn =)   dock Kastade jag  den i soprummet idag då jag köpt ett ``nytt `` tillskott

• I have a kid

Åttonde vagnen !

Bara för att ha som extra vagn!  Men iaf!   DEN SÄMSTA EVERDemon!!

´Coops egna   SULKY Skrikandes

Den fick duga till `` matstol `` i tv rummet ! Sen var det nån som ville ha den!! så då fick dom ta den!

Svar på tråden bildtråd för missbrukare