• N a t h a l i e

    Fototävlingstråd - Dagens middag

    Dagens middag, rösta på bästa foto.

    1.



    2.


    3.



    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Fototävlingstråd - Dagens middag
  • IsDimma

    Tvåan. Det andra kan väl inte räknas som middag?


    The less you open your heart to others, the more your heart suffers.
  • N a t h a l i e
    IsDimma skrev 2011-08-07 21:00:01 följande:
    Tvåan. Det andra kan väl inte räknas som middag?
    Behöver inte  vara middag, titeln heter bara så. I huvudtråden står det att det kan vara vafritt mål under dagen.
  • IsDimma

    Då hade jag velat rösta på trean istället. *ångrar mig*


    The less you open your heart to others, the more your heart suffers.
  • From big to small

    Om temat inte är "middag", varför skriva det då? Det blir jumissvisande Obestämd.

  • IsDimma

    Ska man verkligen behöva leta upp huvudtråden, läsa igenom den (hur många inlägg måste man läsa?) för att se att temat inte stämmer med bilderna.
    Istället för att ge alla en rimlig chans och sätta nytt namn på temat så att övriga fl-världen utanför er lilla grupp också kan rösta.

  • From big to small
    IsDimma skrev 2011-08-07 22:39:20 följande:
    Ska man verkligen behöva leta upp huvudtråden, läsa igenom den (hur många inlägg måste man läsa?) för att se att temat inte stämmer med bilderna.
    Istället för att ge alla en rimlig chans och sätta nytt namn på temat så att övriga fl-världen utanför er lilla grupp också kan rösta.

    Agree
  • tahira
    IsDimma skrev 2011-08-07 22:39:20 följande:
    Ska man verkligen behöva leta upp huvudtråden, läsa igenom den (hur många inlägg måste man läsa?) för att se att temat inte stämmer med bilderna.
    Istället för att ge alla en rimlig chans och sätta nytt namn på temat så att övriga fl-världen utanför er lilla grupp också kan rösta.
    Det är inte jag som är TS, jag bara tänkte att den kunde hjälpa att förstå temat och varför tråden heter som den gör
  • IsDimma

    Jag struntar i varför temat heter som det gör. Och jag kan ana utan att läsa tråden varför det ändrades under tiden.
    men tack för länken ändå

Svar på tråden Fototävlingstråd - Dagens middag