• DariaM

    *Veckans bästa* - v. 31 Omröstning del 1:2

    Detta är omröstningstråden för *veckans bästa* - v. 31 del 1:2. (det finns två omröstningar då det var fler än tio bidrag...jag delade av på "mitten" 6/5)

    Veckans bästa är en tråd  där man vecka för vecka kan lägga in en bild som man är så där lite extra nöjd med. Det är inte några givna teman utan man lägger upp en bild som man tycker blev bra motivmässigt, känslomässigt eller fototekniskt (eller kanske på alla sätt). 

    Denna omröstningsdel pågår till och med 2011-08-10 därefter lägger jag in de två med flest röster i en ny omröstningstråd tillsammans med de två med flest röster från *Veckans bästa* - v. 31 Omröstning del 1:1.

    Huvudtråden hittar du här. 

    7. N a t a l i e  

    8. DariaM
     

    9. Tahira


    10. Super blondin

    11. Boothwalker 


    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-08 01:22
    Veckans bästa - v 31 Omröstning del 1:1 - www.familjeliv.se/Forum-20-178/m60369583.html

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden *Veckans bästa* - v. 31 Omröstning del 1:2
  • bagdwan

    Jag tyckte att både nummer 8, 9 och 11 tilltalade mej och efter några sekunders tankegång placerades rösten från bagdwan på nummer 8, vilka stiliga stjärtfjädrar,  kreativ tankegång att ta den bilden så!

  • Boothwalker
    N a t h a l i e skrev 2011-08-10 20:05:29 följande:
    Nu har du DiaraM gått om mig
    (Hon heter DariaM) =)
    ♪♫♪ Ajm bjutifull in maj vej, kås gad mejks nou mistejk, ajm on di rajt träck bejbi, aj am bårn dis vej! ϗ
  • DariaM
    N a t h a l i e skrev 2011-08-10 20:05:29 följande:
    Nu har du DiaraM gått om mig
    Det var  jag inte beredd på. ; ) katter är ju  ett väldigt populärt motiv...men lite roa flamingo fjädrar är ju inte helt fel. ; ) 
    Boothwalker skrev 2011-08-10 20:09:41 följande:
    (Hon heter DariaM) =)
    Haha....tack (eller nått). ; ) 
  • DariaM
    Turbomorsan skrev 2011-08-10 16:25:13 följande:
    8-an
    Tack!
    bagdwan skrev 2011-08-10 18:44:35 följande:
    Jag tyckte att både nummer 8, 9 och 11 tilltalade mej och efter några sekunders tankegång placerades rösten från bagdwan på nummer 8, vilka stiliga stjärtfjädrar,  kreativ tankegång att ta den bilden så!
     Tack!

     
  • Boothwalker
    DariaM skrev 2011-08-11 00:29:30 följande:
    Haha....tack (eller nått). ; ) 
    Np. En gång är ingen gång men när folk upprepar felstavningar stör jag mig lite och säger till. Hoppas ingen tar illa upp. Inte menat som en pik... =)
    ♪♫♪ Ajm bjutifull in maj vej, kås gad mejks nou mistejk, ajm on di rajt träck bejbi, aj am bårn dis vej! ϗ
  • DariaM
    Boothwalker skrev 2011-08-11 00:31:58 följande:
    Np. En gång är ingen gång men när folk upprepar felstavningar stör jag mig lite och säger till. Hoppas ingen tar illa upp. Inte menat som en pik... =)
    Haha...det tror jag väl inte att nån ska göra...eller hoppas jag iallafall. 
    Men jag är ganska van med felstavat namn...jag heter ju Colucci Dunder i efter namn och du kan ju tänka dig hur många varianter jag varit med om i mina dagar. =) 
  • Boothwalker
    DariaM skrev 2011-08-11 00:34:45 följande:
    Haha...det tror jag väl inte att nån ska göra...eller hoppas jag iallafall. 
    Men jag är ganska van med felstavat namn...jag heter ju Colucci Dunder i efter namn och du kan ju tänka dig hur många varianter jag varit med om i mina dagar. =) 
    Jag har ett helt vanligt namn som folk ALDRIG stavar rätt på. Mitt förnamn stavar folk fel på trots att jag säger hur det stavas (Ovanlig stavning på vanligt namn) och efternamnet har den logiska stavningen fast folk gör den alltid krångligare.

    *** med två I och *** med K och utan E säger jag alltid. Men ofta blir det fel ändå =)
    ♪♫♪ Ajm bjutifull in maj vej, kås gad mejks nou mistejk, ajm on di rajt träck bejbi, aj am bårn dis vej! ϗ
  • DariaM
    Boothwalker skrev 2011-08-11 00:43:21 följande:
    Jag har ett helt vanligt namn som folk ALDRIG stavar rätt på. Mitt förnamn stavar folk fel på trots att jag säger hur det stavas (Ovanlig stavning på vanligt namn) och efternamnet har den logiska stavningen fast folk gör den alltid krångligare.

    *** med två I och *** med K och utan E säger jag alltid. Men ofta blir det fel ändå =)
    Haha...ja det brukar snurras till mer än det behövs. =) 
     
  • Boothwalker
    DariaM skrev 2011-08-11 00:47:32 följande:
    Haha...ja det brukar snurras till mer än det behövs. =) 
    Japp. Always. =)
    ♪♫♪ Ajm bjutifull in maj vej, kås gad mejks nou mistejk, ajm on di rajt träck bejbi, aj am bårn dis vej! ϗ
Svar på tråden *Veckans bästa* - v. 31 Omröstning del 1:2