Inlägg från: sandraa01 |Visa alla inlägg
  • sandraa01

Aprilbebis 2012

Eftersom vi väntar syskon i april så måste vi köpa syskonvagn, och därmed sälja vår älskade Brio Go. Så om någon är intresserad så säljer vi den för 6000 då ingår: liggdel, sittdel, regnskydd, myggnät och åkpåse. Den är svart med vitt chassi. Finns i Stockholm

• sandraa01
    Kaosmamma skrev 2012-01-21 14:01:24 följande:
    Sandra: jag är ändå på fjärde barer ich haft nästäppa från hell men aldrig i öronen trots min öronhistoria.. Men nu jävlar ;) absolut, det mesta försvinner! Mitt bäcken efter tvåan gjorde det dock inte... Är nog därför jag är lite nojig. Ja det lät jätte mysigt när läkaren förklarade ;)

Jag hade det med sonen också, och det försvann ju så vi håller tummarna att det gör det för oss nu också!
  • sandraa01
    meghan26 skrev 2012-01-27 21:04:57 följande:
    Nämen..det är ju du!!

haha!!

Haha, jag blev paff av att se dig med, inte sett dig här innan!
  • sandraa01

Ofta är man törstig när sötsuget rycker in! Så prova att dricka vatten brukar hälla i citron så blir det mumsigt

• sandraa01

Var på VUL igår för att kolla moderkakans läge, var nära tappen förut. Men nu har den flyttat upp, så nu behöver jag inte oroa mig för snitt! Iaf inte av den anledninge . Är så lättad!

• sandraa01

Lima: hade också tid om 4 veckor, men eftersom jag har haft ont i magen vid lyft (mammaledig), och var inne på fl i söndags för att kolla, tyckte läkaren att jag skulle kolla det tidigare för han tyckte det såg ut som att den låg för nu också. Men han såg inte riktigt, så var inne igår och kollade på Odenplans läkarhus. Och där såg han att den var 1 cm i marginal från vad dom godkänner hoppas den har flyttat sig för dig också! Men som sagt, huvudsaken är att bebisen kommer ut hel och frisk, sen hur är inte lika viktigt :)

Ang glukosbelastning blev jag aldrig erbjuden det med första.

• sandraa01
    Thelma08 skrev 2012-02-03 09:34:20 följande:
    Ja några få timmars sömn blev det inatt. Och efter lite sömn kändes det bättre, men sen jag hade varit uppe ca 15 min så smög det sig på igen... Blir soffan hela dagen idag.

Hoppas sonen fortsätter va lika snäll som han varit fram till nu.

Han frågade om jag ville ha något så sa

Jag nej tack, så skramlade det i köket och jag frågade vad han gjorde då svarar han fixar nått bara. Då har han vatt i skafferiet och tagit fram saften och blandat med

Vatten och tagit fram rånen här mamma detta behöver du.

Blir helt tårögd, så söt!!
  • sandraa01

Åh vad jag har börjat bli hungrig på morgonen! Trots att vi åt en sen middag, så känns det som att jag inte ätit på en vecka. Men mat är ju gott så! Hehe

Nån mer som får ont där bebisen brukar sparka? Hon brukar gnida sitt huvud i mellangärdet, och fy vad ont det gör, känns som jag har blåmärken under huden

• sandraa01

Grattis till den så otroligt fina pojken!!! Så himla söt han är Vicki, ser fullgången ut ju skönt att allt gått bra ändå.

Thelma, du har väl åkt in till fl??!

• sandraa01

Men herregud, åk in! Vänta inte, som sagt tänk på bebisen. Alla bebisar klarar sig inte lika bra som Vickis så här tidigt

• sandraa01
    Poppee skrev 2012-03-22 12:44:11 följande:
    5000 inlägg haha! Idag gick jag in i vecka 36+0 och nätterna blir bara värre, ingen sömn alls typ, behöver ju den nu innan bebisen kommer

Och sidan 500 av 500 betyder nog tur!
  • sandraa01

Har alla fått sina små bebisar nu?

• sandraa01

Hannis: du dricker nog för mycket. I min gravidbok står det att om man dricker för mycket så minskar mjölkflödet i brösten. Hur konstigt det än låter. Så drick inte mer än du behöver. Lycka till!

Svar på tråden Aprilbebis 2012