Ngn som varit hos Janos Amosy i Borås?
Är ni nöjda isf? Har hört att han arbetar med Carlanderska infertilitetsutredningar/behandlingar.
Är ni nöjda isf? Har hört att han arbetar med Carlanderska infertilitetsutredningar/behandlingar.
Ingen?
Jag kände mig tyvärr inte så väl bemött
Kände mig inte helt säker på den utredning som skett på Borås sjukhus så sökte en second opinion på ett annat sjukhus. För det anklagade han mig att ha dragit in varenda människa som sysslar med infertilitet i regionen i mina problem. Sen så frågade jag honom vad han tycker om att infertiltet kan vara ett immunproblem och nämnde en av de i USA som skrivit en bok om detta och hjälpt tusentals. Detta verkade han ta personligt, det var totalt taggarna utåt. Vad hjälpte det honom el läkarna i Sverige i allmänhet att ta upp det?! Kallade den amerikanske läkaren nåt i stil med knäpp och diktator. Det var faktiskt helt sjukt! Har aldrig varit med om nåt liknande. Kände mig väldigt utsatt och hårt ansatt och trots att jag satt och grät så forsatte han att vara anklagande i sitt sätt mot mig under hela besöket.