Septembermammorna 2011
Hej!
Nu börjar fler och fler bebisar tiita ut och det är hög tid för en uppföljningstråd till BF september 2011 och jag hoppas alla mammor hänger på, självklart får även andra mammor vara med, ju fler desto roligare.
Dela med er av ALLT som ni känner för
Gamla tråden finns på: www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/bf-september-2011-68/forum/m56318713.html
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-11 14:13
En födelsetråd har lagts upp på: www.familjeliv.se/Forum-2-14/m60432748.html
Där kan ni skriva in datum när era små telningar har kommit.
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-18 20:59
Födelsetråden har flyttat till forumet. Ny länk: www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/bf-september-2011-68/forum/m60432748.html
Lillknodden verkar älska sin spjälsäng för det är nästan aldrig nå protester, han sover mer eller mindre där hela nätterna. Annars så tycker jag att han har blivit sjukt lugn sen vi kom hem, inte alls lika gnällig som på sjukhuset! Han äter ungefär var tredje timme ibland varannan och han har slutat grisa
Förut när han åt grisade han ner kläderna mig och allt som var i närheten och nu blir inte ens tröjan blöt. Halleluja moment. 

Hade ni övat nåt m hundarna o vagnen innan liten kom? Jag har haft planer och funderingar på det i evigheter, men får aldig tummen ur. Känner mig "dum" på nåt vis att gå m tom vagn... :/