Inlägg från: jollekatrin |Visa alla inlägg
  • jollekatrin

Regelbunda värkar som avtar??? :(

Hejsan hitta precis denna tråd. Hoppas det är okej att jag hoppar in och joinar. Har inga värkar nu som vissa andra verkar ha men igår. Hade jag två minuter emellan värkarna och en riktigt nervös sambo. Detta är vårat andra barn på två år men jag blev igångsatt förra gången så jag har egentligen ingen aning om hur det skall kännas när det sätter igång naturligt.. har bf den 31 augusti så jag hoppas våran lilla killa vill komma ut till oss snart.

• jollekatrin

Så spännande att få följa era värkar. Hoppas att det sätter igång. Är själv som nog flesta andra jätte otålig och vill inget hellre än att också få se min bebis. Dricker hallonbladte som skall göra själva utdrivningen lättare. Smakar gott, så det rekomenderar jag. Helt naturligt.. lycka till nu tjejer

• jollekatrin

Hoppas allt är bra med er med värkar. Själv äter jag en massa ananas. För att se om det har nån verkan. En dag kvar till bf.

• jollekatrin

Grattis birgers tilll dottern.

• jollekatrin

Jag har jätte jobbig molande värk I ryggen som sträcker frmmåt magen som mens värk, men inga direkta sammandragningar. Retas kroppen med mig bara tro eller kan det börja så här?

• jollekatrin

Grattis saranen till sonen. Hoppas ni alla mår bra.

• jollekatrin

Idag har vi beräknad födesel, men känns inte som att vi får gosa med han idag. Snart är han här, våran lilla september kille.

• jollekatrin

Grattis till sonen och härligt att du fick en sån possitiv upplevelse ändå. Jag har åter igen fått regelbundna värkar, domgör inte så ont men märkte nu att det blir gradvis intensivare. Håller tummarna att det blir värre (konstiga önskemål).

• jollekatrin

Drömmarmamman- jag läser! Har dock inte läst igenom hela tråden. När har/hade du bf? Själv har jag gott över 2 dagar. Hoppas nått händer snart. Har inga tecken på att det skall göra det dock.

• jollekatrin

Drömmarmamman- ja känns som att det är lite svårt att få respons här ibland. Hemma hos oss händer det grejer nu sambon skriver sov och mat schema för våran son som farmor skall få. Sen blir det dubbel checka bb väskan och försöka klara av värkarna. Hoppas det inte tar för lång tid innan han är här nu!

• jollekatrin

Det känns som att värkarna inte kommer lika ofta nu, men ont gör dom, om vi åker in så är det nog inte förän ikväll eller I natt. Men det känndes skönt att ha allt gjort ifall det blir snabba ryck. ;)

• jollekatrin

Den 4 september, kl 21:15 blev vi med lillebror Noah.

Svar på tråden Regelbunda värkar som avtar??? :(