Regelbunda värkar som avtar??? :(
Håller på precis som du... 1,5 vecka nu till och från med förvärkar. BF om ca 12 dagar.
Håller på precis som du... 1,5 vecka nu till och från med förvärkar. BF om ca 12 dagar.
Du menar att barnens studsmatta är en dålig ide? ;)
Åh månen låter bra Pusskalas! Kan jag ta med mina kryckor tro? ;) Vågar nog inte hoppa studsmatta med min foglösa ing i rädsla för att knäcka något... Annars hade jag fasen gjort det i desperation! Haft en förjäklig kväll och förnatt, kraftig ryggvärk och mensvärk med blandade sd/ förvärkar från ca 20-03. Bebisen hade disco oxå vilket triggar det hela mkt mer. Sov sedan fram till 13.00 efter att mannen o barnen åkte till dagis. Nu på morgonen började det om igen. Trycket neråt är helt sjukt! Speciellt när han vrider huvudet.
ÖnskarHoppas: Håller tummarna för att det inte är någon fara! Haha, jag har också funderat i samma banor ang. att bebisen plötsligt bara kommer för att man inte fattar att det är på riktigt. Förra gången gick jag runt på Ikea med värkar.... Hann dock både hem och till BB innan han kom ut. Då höll jag på som nu men då behagade ungen iaf komma ut efter 22h! Stort grattis DuJag, skönt med snabb o smidig förlossning!!!
Lugnt här med... Vaknade också bajsnödig och det kom en korv, inte vanligt för mig heller kan jag säga ;). Har dock slut på järntabletter och det är så jobbigt att ta sig iväg med kryckor och köpa nya... Men måste nog idag. Järntabletterna miffar verkligen upp magen!
Hennes tänder då!? Tänk att vara så fattig.... :(
Förvärksdax igen... Är så sjukt trött på detta nu... 10 min mellan, men när jag körde hem kom de med 2-3 min mellan.. Så lagom kul att köra bil då!
Ok, fast nu hade jag en verklig värk på över 5 min, mellanrum på en min och en ny på 1 min. Kom plötsligt ihåg hur sjukt ont det kommer göra...
Säkert falsklarm igen, men det gör klart mer ont nu än de andra gångerna. Panodil funkar inte på mig men ska se om det går över i duschen som det brukar göra.
Hoppas att hon har åkt in!! Värkarna ökar snabbt nu... 3-8 min mellan, oftast ca 5. De gör ooont... Detta är INTE förvärkar, även om de är oregelbundna. Fy faaaan om det stannar av nu!!! Vågar inte duscha...