Carolinalovetobias skrev 2011-08-16 19:39:00 följande:
Hej =) Här e en tjej med lite bättre humör ikväll =) Har inga känningar men har haft en underbar dag & klarat att hålla magen i schack! *lycklig*
Kommer den inte inatt så kan den hålla sig inne tills iaf på Fredag kväll för på fredag fm ska vi begrava svärfar :(
Ursch.. Så jobbigt.. De skulle blivit hans första barnbarn å han va såå lycklig. Vi berättade på julafton & han började gråta å allt.. Han prata om hur mkt vi skulle skämma bort lill*n & allt..
Sen i början av sommaren fick vi reda på att han hade cancer.. I hela magen, levern & båda lunger. De tog inte ens 2 månader så lämna han oss :( De va så mkt i levern så de kunde inte rädda han eller stanna upp det..
Så orättvist livet är!! Han blev 44 år.. Fyfan säger jag.. verkligen ingen ålder.. Ursch känns verkligen som vi behöver detta barnet just nu.. Att ge all kärlek som vi hade till dig <3 Bengt <3..
Hade änna hoppats lite på att den skulle komma i helgen så vi hade kunnat vart med alla 3 på begravningen. Hade vart fint.. så de e vell kanske därför ja har känt mig extra deppig vet inte..
Men men.. Sånt är livet tyvärr :( Sån fruktansvärd sjukdom alltså! Skonar ingen :(
Jaja, Hur går de för er andra då? Några känningar?
Min pappa lämnade jordelivet vid 46 och fick tyvärr aldrig träffa sina barnbarn heller.. men jag tror nog han sitter på ett moln och kikar ner på oss :)