Inlägg från: Carolinalovetobias |Visa alla inlägg
  • Carolinalovetobias

Regelbunda värkar som avtar??? :(

Hej hur går de här i tråden? Ngn som har känningar?? =)
    Har lite ont i ryggslutet ikväll men annars e de lugnt.. Har iaf vart redig & klippt gräset ikväll =)

Känns gött att ha gjort ngn nytta å imorn ska de regna så de va ju väldigt bra =)Tyst

• Carolinalovetobias
    ÖnskarHoppas skrev 2011-08-23 21:40:59 följande:
    VA?????????????????????????? På allvar?!?!
    Ja tror de iaf. Har ringt hem gubben & ringt FL å de sa att ja ska lägga en kökshanduk i trosorna & är det vattnet som har gått så kommer de mera annars e de flytningar?!

Hur kan de va flytningar när de bara rann hur mkt som helst kändes som ja kissade på mig. De kommer ju typ inget mer nu.. :S?

jaja vi får la se vart de leder de här :P
  • Carolinalovetobias

Jag ska föda på NÄL som ligger ca 10 mil härifrån. de kommer väldigt oregelbundet men de senaste ggrna så har de vart allt mellan 1-5 minuter emellan.. Men de e olika i styrka också tycker de e svårt att klocka när de e lite svagare :/

• Carolinalovetobias

Jahopp vattnet gick igår iaf vid 21.30 värkarna började ca 22.22 och höll på kanske 1-2 h. Var så starka ett tag så ja fick andas mig igenom men blev allt svagare och svagare.

Nu ska vi snart in på kontroll så får vi se vad de säger..
    * Önska oss lycka till*

• Carolinalovetobias

Jaha. Nu har de undersökt mig och kan inte se att något vatten har gått. Ibland kan de ha gått utan att de kan se de tydligen eller så kissade ja på mig?

Hon kände iaf på mig och hade öppnat mig lite så sd+ värkarna inatt + imorse på väg t sjukhuset har ju gett lite resultat. Hon gjorde även en hinnsvepning på mig så nu e vi på sjukhuset

• Carolinalovetobias

På väg hem nu. Hade öppnat mig 1,5-2 cm. 1 cm kvar på livmoderstappen oxå. Väldigt Onda förvärkar som ja trodde va värkar men men. Nu ska ja hem å vila.

• Carolinalovetobias

Ursäkta men hur ont kan förvärkar göra? Mina gör verkligen skitont får verkligen andas mig igenom har hållt på sen 4 nu.. :´( helt slut. På fl sa dem att de lät som förvärkar pga ej va regelbundna..

• Carolinalovetobias

Hej på er ser att de har hänt grejer! :) de har de här med. Igår kväll kl 23.12 föddes våran Theo. 3650 g och 51cm lång! Är såå lycklig

Svar på tråden Regelbunda värkar som avtar??? :(