• Anonym

Att bajsa hindrar mig...

Jag har ett knäppt problem, men kanske är jag inte ensam..?

Jag kan inte bajsa hos andra. Det går inte.
    Kan bara bajsa hemma (eller hos mamma eller pappa.) har tillochmed
    svårt att bajsa hemma hos syrran när hennes sambo är hemma...
    Kan inte bajsa hos svärföräldrarna. (dock bor jag och sambon i källaren med egen toa,
    när vi är där, då går det bra. Men bara på den toan..)

Hur knäppt är inte detta?

Kan inte sova hos andra, för tänk om jag måste bajsa..?!
    Skulle inte kunna tänka mig en tjejresa och dela stuga tex. Ingen resa alls förutom med
    min sambo (eller syster).

Har dock inga problem med att bajsa i ett köpcentrum osv.

Hur sjukt är detta..?? Är jag ensam om detta...?!

• Svar på tråden Att bajsa hindrar mig...
  • Anonym (Inte ensam)

Min partner var också sådan men nu kan hon. Mycket beror på att hon har bättre självförtroende. Det är något du behöver jobba med antar jag. Ta annars experthjälp, säg det till din läkare att du har problem med det psykiskt och behöver KBT eller något. Det är inte bra att hålla sig för det för med sig en del sjukdomar!

• Anonym

Du är inte ensam, jag tror att det är många som känner så.

Jag har haft det likadant och bajsade inte heller hos andra. Inte ens på köpcenter..  Men nu har jag haft lite problem med magen några år, och när jag blir skitnödig, så MÅSTE jag gå, annars så skiter jag ner mig, och det fullkomligt rinner ur mig, så då måste jag gå även hos andra ibland.. men jag tycker det är jättejobbigt och väntar så länge jag bara kan.

men du är verkligen inte ensam, det lovar jag.  

• Lady D Taylor

Å nej du är inte ensam. Både jag och min syster känner lika om detta. Det känns obehagligt att göra det på vissa ställen bara. Men jag har komit över det värsta men min syster är det lite värre med... Men ingenting som någon av oss käms för eller har svårt för att beräta för folk. Men ja du är i alla fall inte ensam :)

• Anonym
    Anonym (Inte ensam) skrev 2011-08-11 14:55:36 följande:
    Min partner var också sådan men nu kan hon. Mycket beror på att hon har bättre självförtroende. Det är något du behöver jobba med antar jag. Ta annars experthjälp, säg det till din läkare att du har problem med det psykiskt och behöver KBT eller något. Det är inte bra att hålla sig för det för med sig en del sjukdomar!
    Ja, kanske borde jag få lite hjälp + jobba på självkänslan..
    Vad tror jag kommer hända liksom..? Att folk kastar ut mig för att jag bajsar...?!?
    Knäppt.
  • Anonym
    Lady D Taylor skrev 2011-08-11 14:59:20 följande:
    Å nej du är inte ensam. Både jag och min syster känner lika om detta. Det känns obehagligt att göra det på vissa ställen bara. Men jag har komit över det värsta men min syster är det lite värre med... Men ingenting som någon av oss käms för eller har svårt för att beräta för folk. Men ja du är i alla fall inte ensam :)
    skönt att veta att jag inte är ensam iaf..=)
  • Anonym
    Anonym skrev 2011-08-11 14:55:45 följande:
    Du är inte ensam, jag tror att det är många som känner så.

Jag har haft det likadant och bajsade inte heller hos andra. Inte ens på köpcenter..  Men nu har jag haft lite problem med magen några år, och när jag blir skitnödig, så MÅSTE jag gå, annars så skiter jag ner mig, och det fullkomligt rinner ur mig, så då måste jag gå även hos andra ibland.. men jag tycker det är jättejobbigt och väntar så länge jag bara kan.

men du är verkligen inte ensam, det lovar jag.  
    Jag blir ju lite orolig. Tänk om jag får problem med magen och skiter på mig  istället..?
    Suck. fattar inte vad jag håller på ,med ibland..
  • giftgrodan

vad menar du med "kan"? Jag gör det nästan aldrig när jag inte är hemma, min kropp verkar anpassa sig lite. Men om jag är borta flera dagar hos någon måste jag ju förr eller senare. Vad menar du skulle hända om du var borta hos någon flera dagar?

• Anonym (Värre)

Jag är snäppet värre än du TS, jag kan bara bajsa hemma och då endast när sambon inte är hemma.
    Det känns helknäppt och jag vet inte varför jag har så stora problem med det, alla bajsar ju, även kungen!

• Rakad Apa

Haha, väldigt märkligt fenomen!! Lite komiskt i mina ögon.
    Min vän har ett annat problem, han kan inte pissa vid pissoarer och under stress. Stackarn!

Svar på tråden Att bajsa hindrar mig...