• Anonym

Att bajsa hindrar mig...

Jag har ett knäppt problem, men kanske är jag inte ensam..?

Jag kan inte bajsa hos andra. Det går inte.
    Kan bara bajsa hemma (eller hos mamma eller pappa.) har tillochmed
    svårt att bajsa hemma hos syrran när hennes sambo är hemma...
    Kan inte bajsa hos svärföräldrarna. (dock bor jag och sambon i källaren med egen toa,
    när vi är där, då går det bra. Men bara på den toan..)

Hur knäppt är inte detta?

Kan inte sova hos andra, för tänk om jag måste bajsa..?!
    Skulle inte kunna tänka mig en tjejresa och dela stuga tex. Ingen resa alls förutom med
    min sambo (eller syster).

Har dock inga problem med att bajsa i ett köpcentrum osv.

Hur sjukt är detta..?? Är jag ensam om detta...?!

• Svar på tråden Att bajsa hindrar mig...
  • Cersei

Åh jag har samma problem! Jag kan bara bajsa när sambon har TVn på, om han lyssnar på musik eller har sina hörlurar på sig och kollar på något på datorn. Ursch detta är jättejobbigt för mig! Vi tillbringade midsommar med ett gäng kompisar i några stugor på en camping och det var en ren plåga. Som tur var fanns det allmänna toaletter istället för toaletter i stugorna för då hade jag nog fått gå och hålla mig :)

• Anonym
    An0nym0us skrev 2011-08-11 19:53:09 följande:

HAHAHAHAAAAAAAAAA *asg*

Den bjuder jag på
  • Anonym
    giftgrodan skrev 2011-08-11 17:24:36 följande:
    men vadå? Du behöver inte bajsa då helt enkelt? Eller, jag fattar inte vad du menar. Jag menar såhär: hemma bajsar jag kanske varannan dag, om jag är borta kanske jag inte behöver göra det förrän var fjärde dag av någon anledning. Inte för att jag håller mig medvetet, men min kropp verkar ha nån sorts inbyggd funktion som gör att den är tveksam till att bajsa borta. Så jag undrar om det är samma för dig.
    Visst kan jag behöva bajsa hos andra ibland, men om jag ska hem senare på kvällen så håller jag mig istället.

Inbyggd funktion för att inte bajsa hemma hos någon annan har jag ofta med =) men när man är på väg hem bli man galet bajsnödig... då släpper jag spärren :D
  • Anonym
    Anonym (nödig tjej) skrev 2011-08-11 17:51:17 följande:

Jag kan inte bajsa borta. Kan knappt bajsa hemma när sambon är här. Jag brukar smygbajsa när han tar en tupplur eller är väldigt upptagen av något. Ibland när jag verkligen måste bajsa när han är vaken så kan jag plötsligt bestämma mig för att ta en dusch eller kanske lägga en ansiktsmask, bara för att få en anledning att stanna lite längre i badrummet.

När jag var på festival höll jag mig i över en vecka. Kände mig helt sjukt dålig när jag kom hem dock.

r
    Åh herregud så länge.. det klarar jag inte :P Och framför sambon kan jag skita, så du har det jobbigare
    än mig.. =/ stackare.
    usch, det är ett skitjobbigt problem detta tycker jag..
  • Anonym
    Anonym skrev 2011-08-11 17:52:23 följande:
    Förresten, en 14 dagar lång resa till utlandet blev lite av en mardröm när det visade sig att de vi skulle bo hos hade en pytteliten lägenhet och dessutom inget lås på toadörren. Toaletten låg mitt mellan vardagsrummet och köket och ALLT hördes. Satan vad det var jobbigt.
    Ajdå.. =/ Skulle inte klara de heller.. Om det inte bara var jag och sambon eller syrran.
    skulle tycka det var skitjobbigt om det var med svärisarna eller kompiar.. =/
  • Anonym
    Anonym skrev 2011-08-11 19:39:26 följande:
    Jag hade lite bekymmer när jag var yngre. Jag hade någon underlig ide om att andra skulle tycka att jag var äcklig. Det slutade med att jag fick en riktig problem-mage. Förstoppning och diarre om vart annat.

När jag hade en kille på besök en gång vart jag akut skitnödig AKUT! Pinsam som jag är så säger jag att jag måste gå och boka en tvättid. Klockan var tio på kvällen så tvättstugan var låst. Då drog jag ut i skogen och sket i ett dike och torkade mig med snö......Men hur puckat är inte detta? Istället för att bara ursäkta sig och säga att magen har kraschat totalt och att man behöver gå på toa. Inget mer med det.

Nu för tiden lyssnar jag på min mage och jag bryr mig inte ett dugg om vem som är i min närhet. Om skiten vill ut så ska skiten ut. Min mage är nu återställd efter flera år av plågan. Men det har tagit tid.

Utsätt er inte för detta längre.

Haha.. vilken situation.. =S din stackare.
    bra att det löst sig nu...! =)
  • An0nym0us
    Anonym skrev 2011-08-11 20:20:53 följande:
    Den bjuder jag på
    {#emotions_dlg.flower} Glad

jag undrar hur folk kan hålla sig en hel vecka!? Wow. Jag skulle aldrig klara det

• Anonym
    Anonym skrev 2011-08-11 21:04:52 följande:

Haha.. vilken situation.. =S din stackare.
    bra att det löst sig nu...! =)
    Ibland så är man inte särskilt logisk i sina handlingar. haha...tur att jag kan skratta gott åt detta nu.
  • Anonym (hallå)

Men hallå, vem fan bajsar inte då?
    Alla bajsar och ingen dömer väl någon för att den bajsar??
    Jag gör inte de med någon iaf.. Måste du bajsa så måste du...

• Anonym (Lyckostar)

Tänk att kunna välja när man ska skita....

Har man IBS som jag får man vara beredd på att skita i diket bredvid motorvägen i värsta fall..

Svar på tråden Att bajsa hindrar mig...