Inlägg från: Vanilj |Visa alla inlägg
  • Vanilj

Vad ger man till dagispersonalen i julklapp??

Jag har inte hört någon förälder från dagis att dem har lagt ihop till en present men träffar inte heller så mycket av det andras föräldrar när jag hämtar.
    Nu är det så att jag har två barn som går i två olika grupper så dem har fyra lärare var alltså är det samanlagt åtta stycken att ge julklapp till, ska man köpa vars en present till dem? eller hur gör man? Det blir ju väldigt dyrt.

• Svar på tråden Vad ger man till dagispersonalen i julklapp??
  • Vanilj

Mikkispikkis-a kan man göra det? eller måste man man köpa en till var och en? Eller räcker det med två julgrupper en till min lillas avdelning och en till den storas avdelning.

• Vanilj

Tack för allla tipsen!

Jo jag tyckte också det var synd att dem inte samlar i hop alla föräldrar men det kanske dem gör bara det att jag inte hört något om det, Nu har dem julfest imorgon så jag måste nästan fixa det idag mina barn har varit sjuka jätte mycket så jag har inte haft dem på dagis den senast tiden och inte idag heller så det känns lite stressigt och baka men jag får väll kanske hitta något till dem som dem kan ha tillsammans på fika rasterna eller en julblomma.
    Har ni fler tips så bara ös in dem till mig

• Vanilj

men marmelad kanske man kan göra tar det lång tid? Är det krångligt för jag är inte så hemma på bak och sånt

• Vanilj

Var kan man köpa glögg med annan krydning? Dem har åtta lärare tillsammans hur mycket kostar dem per styck?

• Vanilj

Tack till alla

nda- då ska man kanske köra på chokladak istället

• Vanilj

Hade dem inte varit så många så hade det ju varit mycket lättare man är ju inte speciellt rik nu under denna tiden.

Svar på tråden Vad ger man till dagispersonalen i julklapp??