• Zelmilainen

baggy jeans

vart kan ja hitta snygga baggyjeans? ja har precis tagit mig ner och kommit i stl 44 (efter att ha gått ner 17 kilo på 2 år och tidigare dragit stl 48) så stl 44 e väl va ja brukar ha i byxor annars nu. vart kan ja hitta baggyjeans till ok priser som kan sitta snyggt på mig? annars brukar mest handla hem från hm och ellos så har ej nån koll på just detta alls... vore tacksam för hjälp ja har lite en klar bild över hur ja vill att de ska se ut men svårt att förklara och googlandet gav inget resultat va gäller bilder *L*

nehepp...
  • Svar på tråden baggy jeans
  • saris 83

Hr precis köpt mig ett par snygga på Lindex :)

Godingen Lucas 080424
  • Zelmilainen

saris83: de ser ut att va rätt höga just uppe vid "midjan", men gillade hur de såg ut över baken. dock va d slut i min stl *L*

ni får gärna länka om d e så. e ej jätteförtjust över att springa i butiker och gillar att veta lite vad som finns innan ja ger mig ut, hehe så har du nån länk animegirl? 

nehepp...
  • Kaosmamma

Sitter med mobilen tyvärr och är bökigt med att rota med länkar då :/ jag är i butiker och inte ofta på klädbutiker på nätet. Passar aldrig när jag beställd så jag skippar kläder på nätet. Hoppas du hittar det du söker :) men kolla om vero mods har en webshop.. Lindex som ovan sa har också. Hmmm... Tänker...nog där jag lagt märke till dem men måste finnas på fler ställen. Kollat Nelly.com? De kanske har? :)

• Zelmilainen

tack för länken juliii86, men d e för "simpla" lr hur man nu ska säga...

ja vet att ja kan kola webshoppar, men eftersom ja ej alls vet va ja letar efter lr hur (svårt att förklara) så e d svårt. vilka modeller som ska sitta på ett visst vis osv. har inte köpt jeans på flera år, hehe 

nehepp...
  • Zelmilainen

varken nelly.com, vero moda lr lindex gav nåt resultat på baggyjeans. lr ja d hade typ ett par var, men gillade d ej alls, ej så som ja vill ha d, hehe. fler tips?

nehepp...
  • Kaosmamma

Vero moda har only jeans... Men finns olika modeller.. Åh... Nä står still!

Svar på tråden baggy jeans