Bjöd inte min kompis på bröllopet, nu bluder hon inte in mig på sin födelsedagsfest?
Anonym (Undrande) skrev 2011-08-17 10:20:56 följande:
Vi hade bara släkt till oss där och det vet hon om. Det som händer när hon dricker alkohol blir att hon dels ockuperar mig, alltså följer i storts ätt varje steg jag tar och t ex kräver att v tar långa promenader. Det andra som händer är att hon blir otroligt pratsam samt stojig och det som främst avhandlas är "negativa saker", det är i stort sätt fel på allt här i världen och alla människor. Sist hon var här sa hon t.ex. att hon anser att vi inte borde bo i hus eftersom hon inte tror att vi kommer att klara av att sköta det. Hon klagade också på bröllopsfesten (då visste hon inte att hon inte skulle komma) och tyckte det var fel och konstigt att vi inte skulle åka på bröllopsresa t.ex. Hon beklagade sig även över min vikt. Vi är lika långa och jag väger 63 kg och hon 67 kilo och hon kan inte förstå hur det kommer sig att jag ser så tjock ut när jag väger mindre än henne. Hon ifrågasatte hur jag skulle få tag på en tillräckligt stor bröllopsklänning och tyckte jag skulle köpa en XL!!! Och sådana här saker kan hon säga till alla människor på en fest, men mest drabbad blir jag! I påskas sårade hon t.ex. svärmor som var här jättemycket, då hon ifrågasatte hur hon hanterade en svår sjukdom hon har.