• Smillas

    3 veckor sedan en ängel lämnade oss

    För tre veckor sedan förlorade vi våran lilla ängel, han blev lite mer än ett dygn. Orsaken är oklar och kanske får vi aldrig någon förklaring. Jag åkte in och ut veckan innan med blödningar och sammandragningar/värkar. Blev hemskickad två gånger med instruktioner att jag var fullt arbetsför och kunde leva på som vanligt. Blev nekad att komma in en gång när det rann blod, jag hade ju varit där tidigare på dagen och allt såg bra ut var svaret. Hon sa sig också veta att det var gammalt och inte nytt blod som kom. Tillslut kom han i v 28+4 med akut kejsarsnitt. Samma dag hade jag blivit hemskickad och tillsagd att jobba, trots värkar med tre minuters mellanrum, bricanyl lindrade men så fort jag gick hem satte det igång. Ett dygn senare slutade vår ängel att andas... han som varit så stark. Fruktansvärd sorg. Man ställer sig frågan.. om man gjort annorlunda..då?

  • Svar på tråden 3 veckor sedan en ängel lämnade oss
  • Ängeln Teo

    Beklagar er enorma sorg. Finns inga ord. Nä, du har inte kunnat gjort annorlunda. Man undrar såklart, jag går oxå varit där... Men man gör det som är rätt för stunden och inget annat har kunnat gjorts. Har ni haft begravning? Blev det en fin stund om än otroligt sorgligt? Mina varmaste kramar


    Ängeln Teo
  • Barn6

    stackars er, beklagar så...skickar över en stor styrke kram från en till som vet hur det känns. KRAM

Svar på tråden 3 veckor sedan en ängel lämnade oss