• DariaM

    *Veckans bästa* - v. 32 Skiljeomgång

    Detta är en skiljeomgång för *veckans bästa* - v. 32 då de blev oavgjort i omröstningen. 

    Veckans bästa är en tråd  där man vecka för vecka kan lägga in en bild som man är så där lite extra nöjd med. Det är inte några givna teman utan man lägger upp en bild som man tycker blev bra motivmässigt, känslomässigt eller fototekniskt (eller kanske på alla sätt). 

    Denna omröstning pågår till och med 2011-08-19 därefter har vi "Veckans bästa" framröstad. 

    Vill du delta med ett bidrag  i veckans omgång (vecka 33) kika in här.
    Se tidigare vinnare här. 


    1. Skrotnisse
    2.  Choko
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden *Veckans bästa* - v. 32 Skiljeomgång
  • DariaM
    Annkris skrev 2011-08-18 20:02:16 följande:
    Jag är ledsen, men jag lägger ner min röst. Otroligt fina bilder båda två. Kan inte välja.
    Haha...ja de är otroliga båda två. =) 
  • TooTie

    Om horisonten hade varit rak så hade jag lätt kunnat täka mig att ha bilden som en tavla. Den får min röst ändå.

  • Scream2

    Ettan har en mkt roligare komposition och det känns att fotografen har tänkt till och "gjort" en bild, inte bara fotat av något! GILLAS!!!!

  • skrotnisse
    Scream2 skrev 2011-08-19 14:20:52 följande:
    Ettan har en mkt roligare komposition och det känns att fotografen har tänkt till och "gjort" en bild, inte bara fotat av något! GILLAS!!!!
    TACK! Jag vet inte om jag tänkte till så mycket, men den känslan som fanns just då kom  verkligen med i bilden.
    Det är vid stranden och det är sista badet för sommaren. Det är som att vi desperat önskar att sommaren vore kvar ett tag till. Sommarens sista strålar....det låter som en titel på bilden=)

    Oj jag vann va???? Jippie! Tack för en god match Choko. Din bild är mycket vacker. 
  • Choko
    skrotnisse skrev 2011-08-20 09:00:12 följande:
    TACK! Jag vet inte om jag tänkte till så mycket, men den känslan som fanns just då kom  verkligen med i bilden.
    Det är vid stranden och det är sista badet för sommaren. Det är som att vi desperat önskar att sommaren vore kvar ett tag till. Sommarens sista strålar....det låter som en titel på bilden=)

    Oj jag vann va???? Jippie! Tack för en god match Choko. Din bild är mycket vacker. 
    GRATTIS Skrotnisse! Och tack detsamma!
Svar på tråden *Veckans bästa* - v. 32 Skiljeomgång