• Jonzonto

Dogging

Jag har aldrig testat, men det låter skoj/spännande!

• Jonzonto
    Anonym (neiti J) skrev 2011-08-18 11:07:18 följande:
    Jonzonto: mycket spännande!

vad: haft sex offentligt med min pojkvän på en nudiststrand!

Många män som samlades som flugor runt för att titta, även kvinnor men de var lätt räknade ;-/     
    Hoppas det var okej på den stranden.. Var det några fler par som joinade in?

Va de några tjejer eller bara killer som samlades och tittade?

Vilken del av sverige är det vi pratar om? 
  • Jonzonto
    Anonym (neiti J) skrev 2011-08-19 07:27:08 följande:
    På den här stranden som vi befann oss är det ganska "allmänt" att par har sex. Man ser nog hela tiden då man rör sig runt på området, på denna strand är det nog helt ok.

Det är mest män och par som åker hit = mest män som tittar och runkar. De som kommer nära frågar ofta om lov: om de får titta på, vissa till och med tackar då "de är färdiga" . Ibland kommer de nästan "obehagligt" nära men..... Det är inte swinging jag är ute efter - kan också vara trevligt (inte testat ännu) men inte på en strand.

Det finns också alltid de som smyger längre bort och tittar på håll, sedan även de som kommer dit "med kläderna på" (de är ganska irriterande)!

Har bara "hunnit" vara 3 gånger i sommar (har ganska långt dit) och på de gångerna har det varit lätträknat med kvinnor. Vi stod nog också själva och tittade en stund på andra par som höll på.     
    Låter verkligen spännande.. Förutom då med sanden som kan råka hamna lite var stans! :-P

Känns ju lite meningslöst å gå dit med kläderna på när det är en nudiststrand!

Hade ni sex alla dom tre gångerna ni var där?

Swinging verkar lite skoj också, men jag har inte någon partner och jag vet inte hur sugen jag är på att gå som singel på något sådant.. Men kanske.. Hmm.. 
  • Jonzonto
    Anonym (neiti J) skrev 2011-08-19 08:28:01 följande:
    Sanden undviker man med att t.ex ha 2 filtar, ett dubbelsängslakan eller dylikt under handukarna, stor yta som blir täckt och skyddar mot sanden.

Man kan tycka att det är onödigt att gå med kläderna på men......

Första gången hade nog han planerat det färdigt att ha sex där, då var ju jag "nybörjare", "total magknip" då jag började märka vad han vill MEN behövdes bara en gång för att jag skulle vara fast i känslan av dogging.
    De andra gångerna åkte vi nog dit med "bara" det i tanken!

Swinging finns nog i planerna men det är inte så lätt att fixa (på liten ort). Jag skulle vilja prova på tjejsex OCH han vill gärna vara med på ett hörn - först att bara titta på men sedan även delta. Parbyte är också med i planerna, men samma problem med det.         
    Ja, sant.. Å lite sand måste man väl ändå tåla.. :-P

Annars kan man väl lika gärna sitta hemma å kolla på p-film skulle jag säga..

Vart det sex första gången ändå trots att du fick magknip? Hade du/ni vart på nudiststrand tidigare eller var det också första gången för dig/er?

Ni får komma till storstaden å ta av utbudet här då istället!
    "Bara" å fixa något par att bo hos ju så är de ju prima.. Hehehe.. 
  • Jonzonto
    Anonym (neiti J) skrev 2011-08-19 10:48:03 följande:
    "total magknip" var känslan jag fick då jag märkte vad han ville. Det var första gången för mig på nudiststrand, han har varit tidigare och förstås berättat om det.

Större möjlighet i större stad, försökte på semestern snabbt få tag på någon, utan lycka, tyvärr.   
    Okej.. Måste vara läskigt men ändå spännande! Jag har inte ens vart på en nudiststrand, men funderar starkt på att testa.. Dock så lär jag väl sitta med bånge helt å hållet i början.. Speciellt om de finns något snyggt att titta på!

Jo, det är ju lite större utbud häromkring..
  • Jonzonto
    Adonis1966 skrev 2011-08-19 13:57:18 följande:
    Ett tips är att ligga på magen...
    Hehehe.. Eller så skiter man i de hela å har bånge?
    Spelar väl inte så stor roll på en nudiststrand direkt.. Bara å skylla på att man är ny..
    Anonym (nyfiken) skrev 2011-08-19 14:08:14 följande:
    osäker på om han har lust å gräva ner sin kompis i sanden
     HAHAHAHAHA! Nä, helst inte.. Har inte direkt lust å förvandla min kuk till ett sandpapper! ;-P
  • Jonzonto
    Anonym (neiti J) skrev 2011-08-19 19:56:31 följande:
    på stranden vi brukar vara till är det helt OK för killar att ha bånge OCH titta får man säkert göra Oskyldig
    Hehehe.. Vilken tur då! ;)
  • Jonzonto
    Platypus skrev 2011-08-20 01:13:33 följande:
    Tror faktiskt inte det är olagligt i Sverige så länge ingen stör sig på det.
    Jo, det anses väl som förargelseväckande beteende.. Men det antar jag att vara naken också kan vara på vissa ställen!
    Dock på en nudiststrand så borde ju iaf den biten vara godkänd, fast sen är det väl en del av dom där det är godkänt och en annan del där det inte är godkänt. Men då gäller det att det inte är ngåon som anser det som förargelseväckande beteende!
    Så det är väl egentligen lite hårfint om man kan kalla det lagligt eller olagligt.. 
  • Jonzonto
    Platypus skrev 2011-08-20 12:41:49 följande:
    Men det finns inget beteende som är föragrligt förrän någon föraragar sig på det.
    Ja, men det skrev jag väl också i min kommentar?
Svar på tråden Dogging