• Anonym (neiti J)

Dogging

har jag lärt mig att det heter.

Trodde jag aldrig att jag skulle göra eller våga MEN har gjort flera gånger på en nudiststrand och NJUTER väldigt av det.
    Väntar med längtan till nästa sommar.

Andra här som också älskar detta?      

• Svar på tråden Dogging
  • Anonym (neiti J)

Jonzonto: mycket spännande!

vad: haft sex offentligt med min pojkvän på en nudiststrand!

Många män som samlades som flugor runt för att titta, även kvinnor men de var lätt räknade ;-/     

• Anonym (vad)
    Anonym (neiti J) skrev 2011-08-18 11:07:18 följande:

Många män som samlades som flugor runt för att titta, även kvinnor men de var lätt räknade ;-/     
    ok =)
  • Anonym (Fet, ful och 40)

Dogging är härligt, både att göra det och att titta på.... Tyvärr förekommer det inte så mycket dogging där jag bor.

• Jonzonto
    Anonym (neiti J) skrev 2011-08-18 11:07:18 följande:

Hoppas det var okej på den stranden.. Var det några fler par som joinade in?

Va de några tjejer eller bara killer som samlades och tittade?

Vilken del av sverige är det vi pratar om? 
  • Anonym (neiti J)

På den här stranden som vi befann oss är det ganska "allmänt" att par har sex. Man ser nog hela tiden då man rör sig runt på området, på denna strand är det nog helt ok.

Det är mest män och par som åker hit = mest män som tittar och runkar. De som kommer nära frågar ofta om lov: om de får titta på, vissa till och med tackar då "de är färdiga" . Ibland kommer de nästan "obehagligt" nära men..... Det är inte swinging jag är ute efter - kan också vara trevligt (inte testat ännu) men inte på en strand.

Det finns också alltid de som smyger längre bort och tittar på håll, sedan även de som kommer dit "med kläderna på" (de är ganska irriterande)!

Har bara "hunnit" vara 3 gånger i sommar (har ganska långt dit) och på de gångerna har det varit lätträknat med kvinnor. Vi stod nog också själva och tittade en stund på andra par som höll på.     

• Anonym (neiti J)

nej nej - stranden finns i erat östra granland !

Svar på tråden Dogging