• Anonym (neiti J)

Dogging

har jag lärt mig att det heter.

Trodde jag aldrig att jag skulle göra eller våga MEN har gjort flera gånger på en nudiststrand och NJUTER väldigt av det.
    Väntar med längtan till nästa sommar.

Andra här som också älskar detta?      

• Svar på tråden Dogging
  • Jonzonto
    Anonym (neiti J) skrev 2011-08-19 08:28:01 följande:
    Sanden undviker man med att t.ex ha 2 filtar, ett dubbelsängslakan eller dylikt under handukarna, stor yta som blir täckt och skyddar mot sanden.

Man kan tycka att det är onödigt att gå med kläderna på men......

Första gången hade nog han planerat det färdigt att ha sex där, då var ju jag "nybörjare", "total magknip" då jag började märka vad han vill MEN behövdes bara en gång för att jag skulle vara fast i känslan av dogging.
    De andra gångerna åkte vi nog dit med "bara" det i tanken!

Swinging finns nog i planerna men det är inte så lätt att fixa (på liten ort). Jag skulle vilja prova på tjejsex OCH han vill gärna vara med på ett hörn - först att bara titta på men sedan även delta. Parbyte är också med i planerna, men samma problem med det.         
    Ja, sant.. Å lite sand måste man väl ändå tåla.. :-P

Annars kan man väl lika gärna sitta hemma å kolla på p-film skulle jag säga..

Vart det sex första gången ändå trots att du fick magknip? Hade du/ni vart på nudiststrand tidigare eller var det också första gången för dig/er?

Ni får komma till storstaden å ta av utbudet här då istället!
    "Bara" å fixa något par att bo hos ju så är de ju prima.. Hehehe.. 
  • Anonym (neiti J)
    Jonzonto skrev 2011-08-19 10:43:18 följande:
    Ja, sant.. Å lite sand måste man väl ändå tåla.. :-P

Annars kan man väl lika gärna sitta hemma å kolla på p-film skulle jag säga..

Vart det sex första gången ändå trots att du fick magknip? Hade du/ni vart på nudiststrand tidigare eller var det också första gången för dig/er?

Ni får komma till storstaden å ta av utbudet här då istället!
    "Bara" å fixa något par att bo hos ju så är de ju prima.. Hehehe.. 

"total magknip" var känslan jag fick då jag märkte vad han ville. Det var första gången för mig på nudiststrand, han har varit tidigare och förstås berättat om det.

Större möjlighet i större stad, försökte på semestern snabbt få tag på någon, utan lycka, tyvärr.   
  • Jonzonto
    Anonym (neiti J) skrev 2011-08-19 10:48:03 följande:
    "total magknip" var känslan jag fick då jag märkte vad han ville. Det var första gången för mig på nudiststrand, han har varit tidigare och förstås berättat om det.

Större möjlighet i större stad, försökte på semestern snabbt få tag på någon, utan lycka, tyvärr.   
    Okej.. Måste vara läskigt men ändå spännande! Jag har inte ens vart på en nudiststrand, men funderar starkt på att testa.. Dock så lär jag väl sitta med bånge helt å hållet i början.. Speciellt om de finns något snyggt att titta på!

Jo, det är ju lite större utbud häromkring..
  • Adonis1966
    Jonzonto skrev 2011-08-19 12:32:56 följande:
    Dock så lär jag väl sitta med bånge helt å hållet i början.. Speciellt om de finns något snyggt att titta på!
    Ett tips är att ligga på magen...
  • Anonym (nyfiken)

osäker på om han har lust å gräva ner sin kompis i sanden

• Jonzonto
    Adonis1966 skrev 2011-08-19 13:57:18 följande:
    Ett tips är att ligga på magen...
    Hehehe.. Eller så skiter man i de hela å har bånge?
    Spelar väl inte så stor roll på en nudiststrand direkt.. Bara å skylla på att man är ny..
    Anonym (nyfiken) skrev 2011-08-19 14:08:14 följande:
    osäker på om han har lust å gräva ner sin kompis i sanden
     HAHAHAHAHA! Nä, helst inte.. Har inte direkt lust å förvandla min kuk till ett sandpapper! ;-P
  • Anonym (nyfiken)

å vilken tjej skulle vilja ha en kille med sandpapperskuk :P

• seriousally

Men gud va trevligt det där låter. Jag och min sambo brukar bada på vid en nudiststrand nån gång varje sommar. Jag har aldrig sett nån ha sex där så jag vet inte om det är ok. Men trevligt låter det verkligen.

Svar på tråden Dogging