• Anonym (neiti J)

Dogging

har jag lärt mig att det heter.

Trodde jag aldrig att jag skulle göra eller våga MEN har gjort flera gånger på en nudiststrand och NJUTER väldigt av det.
    Väntar med längtan till nästa sommar.

Andra här som också älskar detta?      

• Svar på tråden Dogging
  • Anonym (neiti J)
    Jonzonto skrev 2011-08-19 12:32:56 följande:
    Okej.. Måste vara läskigt men ändå spännande! Jag har inte ens vart på en nudiststrand, men funderar starkt på att testa.. Dock så lär jag väl sitta med bånge helt å hållet i början.. Speciellt om de finns något snyggt att titta på!

Jo, det är ju lite större utbud häromkring..

på stranden vi brukar vara till är det helt OK för killar att ha bånge OCH titta får man säkert göra Oskyldig
  • Anonym (neiti J)
    seriousally skrev 2011-08-19 18:13:43 följande:
    Men gud va trevligt det där låter. Jag och min sambo brukar bada på vid en nudiststrand nån gång varje sommar. Jag har aldrig sett nån ha sex där så jag vet inte om det är ok. Men trevligt låter det verkligen.
    det ÄR jättetrevligt, på vissa av dessa stränder ÄR det ok att ha sex men jag tror inte på alla - det är ju enligt lag OLAGLIGT  att ha sex offentligt.
  • Anonym (neiti J)
    Adonis1966 skrev 2011-08-19 09:59:05 följande:
    Kommer att ligga sömnlös tills du gör det!  Spöke

Cool

Flörthar du varit sömlös hela dagen ?
  • Jonzonto
    Anonym (neiti J) skrev 2011-08-19 19:56:31 följande:
    på stranden vi brukar vara till är det helt OK för killar att ha bånge OCH titta får man säkert göra Oskyldig
    Hehehe.. Vilken tur då! ;)
  • Platypus
    Anonym (neiti J) skrev 2011-08-19 19:58:44 följande:
    det ÄR jättetrevligt, på vissa av dessa stränder ÄR det ok att ha sex men jag tror inte på alla - det är ju enligt lag OLAGLIGT  att ha sex offentligt.
    Tror faktiskt inte det är olagligt i Sverige så länge ingen stör sig på det.
  • Jonzonto
    Platypus skrev 2011-08-20 01:13:33 följande:
    Tror faktiskt inte det är olagligt i Sverige så länge ingen stör sig på det.
    Jo, det anses väl som förargelseväckande beteende.. Men det antar jag att vara naken också kan vara på vissa ställen!
    Dock på en nudiststrand så borde ju iaf den biten vara godkänd, fast sen är det väl en del av dom där det är godkänt och en annan del där det inte är godkänt. Men då gäller det att det inte är ngåon som anser det som förargelseväckande beteende!
    Så det är väl egentligen lite hårfint om man kan kalla det lagligt eller olagligt.. 
  • Platypus
    Jonzonto skrev 2011-08-20 07:20:14 följande:
    Jo, det anses väl som förargelseväckande beteende.. Men det antar jag att vara naken också kan vara på vissa ställen!
    Dock på en nudiststrand så borde ju iaf den biten vara godkänd, fast sen är det väl en del av dom där det är godkänt och en annan del där det inte är godkänt. Men då gäller det att det inte är ngåon som anser det som förargelseväckande beteende!
    Så det är väl egentligen lite hårfint om man kan kalla det lagligt eller olagligt.. 
    Men det finns inget beteende som är föragrligt förrän någon föraragar sig på det.
  • Jonzonto
    Platypus skrev 2011-08-20 12:41:49 följande:
    Men det finns inget beteende som är föragrligt förrän någon föraragar sig på det.
    Ja, men det skrev jag väl också i min kommentar?
  • Rikard
    Anonym (neiti J) skrev 2011-08-19 07:54:42 följande:
    nej nej - stranden finns i erat östra granland !
    Men vilket östra grannland? Finland, Ryssland, Estland, Lettland, Litauen?
    Och har stranden ett namn?
  • Adonis1966
    Anonym (neiti J) skrev 2011-08-19 20:01:46 följande:
    Flörthar du varit sömlös hela dagen ?
    ZZZZZZZZZ........... Cool
  • Anonym (neiti J)
    Rikard skrev 2011-08-20 14:57:07 följande:
    Men vilket östra grannland? Finland, Ryssland, Estland, Lettland, Litauen?
    Och har stranden ett namn?

Finland - Björneborg - Yyteri.

Största delen av stranden är "vanlig" men sedan är en del i mitten "nakkuranta"! Lång sandstrand, långgrunt, sanddyner med gräs, tallar mm.  
  • Anonym (neiti J)
    Adonis1966 skrev 2011-08-20 17:00:22 följande:
    ZZZZZZZZZ........... Cool

jobbigt - vad ska jag hitta på att retas med?

Svar på tråden Dogging