• many87

Travmänniskor

Hej
    Jag tänkte kolla om de fanns fler travmänniskor som sitter å kikar på denna sidan..
    Tänkte vi kunde samlas här å prata lite om allt å inget Glad 
    kanske visa lite kort på våra travhästar osv...
    Får se om de finns fler än jag som håller på med detta... Glad 

• Svar på tråden Travmänniskor
  • cajsasmamma
    many87 skrev 2011-10-28 11:27:40 följande:
    Låter som om du kommer få en toppen helg :)
    Ha de så jätte kul i helgen :) vart åker ni på kryssning? 
    Vi åker på en Cindirella kryssning till Åland så det blir käka gott, dricka och dansa hela natten och sen ev bubbelpool på söndag .. ska blir supernice och för engångsskulle bara umgås med tjejkompisarna  
  • cajsasmamma
    cajsasmamma skrev 2011-10-27 21:46:07 följande:
    Verka som dom flesta har i tråden är födda i början av 80talet Själv är jag född -82. I helgen ska mina. hästar vila för imorgon. åker jag till Stockholm och umgås ett dygn med min underbara pojkvän och på lördag ska jag och några vänner på kryssning . Ska bli super skönt och bara vara jag och kunna äta och dricka utan att tänka på vart barnet är
    cajsasmamma skrev 2011-10-28 12:06:03 följande:
    Vi åker på en Cindirella kryssning till Åland så det blir käka gott, dricka och dansa hela natten och sen ev bubbelpool på söndag .. ska blir supernice och för engångsskulle bara umgås med tjejkompisarna  
    Hmmm FL-maffian kan få mina inlägg till att jag inte gillar och umgås med min dotter , men det gör jag ... det jga menar är att ibland (1-2 ggr/år) är det roligt att vara jag och inte mamma, hästskötare, företagare, flickvän eller slav
  • Adephi

Hehe... tror inte FL- maffian är inne på en tråd om travmänniskor.. Solig

Förstår precis vad du menar, dock brukar jag få hålla mig till att umgås med tjejerna över kvällen. Fast det kan vara skönt nog det. Glad

• many87
    Låter super kul ju :) förstår att du ser fram i mot de :) hoppas ni får dansat å festat ordentlig ;)
  • Upptagen
    cajsasmamma skrev 2011-10-28 12:08:45 följande:
    Hmmm FL-maffian kan få mina inlägg till att jag inte gillar och umgås med min dotter , men det gör jag ... det jga menar är att ibland (1-2 ggr/år) är det roligt att vara jag och inte mamma, hästskötare, företagare, flickvän eller slav
    Men det är väl klart! Och helst fler gånger än bara 1-2 gånger per år! Det låter jättehärligt, jag är lite avis!

Idag sprang våran lille kille, fick sista slanten vilket vi är nöjda med då det har regnat hela dagen (givetvis, vi skulle ju starta) och han springer uselt på den banan det blev idag... Dessutom fick han ha skor bak pga banan och han springer ju som bäst MED skor på stenhårt underlag. Allt kan inte klaffa. Men tydligen hade han trots det personligt rekord på denna typ av bana så som sagt, vi får vara nöjd med gamlingen. Han gör sitt bästa och vi har inga skyhöga förväntningar på honom.
  • sprattolga
    many87 skrev 2011-10-24 10:02:38 följande:
    Vad härligt med en lugn å snäll hingst :) 
    vi har bf 21dec. Trevligt med en till axevalla tränare, jag flyttade min licens dit när vi flyttade till denna gården :) 

Japp, man nästan tro att han är valack. ;P

Jaha, vart bor du då? Och hur länge har du bott där? =)

• sprattolga
    cajsasmamma skrev 2011-10-27 09:09:33 följande:
    Våran lilla shettismonster är inte så söt nu när han har gått sista månaden på lösdrift men han ska komma hem igen i början av nästa vecka och då ska jag  köra igång han igen han var superuktig i somras när jag körde in  

En 1,5årig hinner med mycket kaos om dagarna Min dotter fyller 8år nu i november och det känns skönt att man kan börja slappna av nu när hon börja förstå att man inte kan leka Tarzan i panelgardinera

hihihi.. Vad kul! Hoppas det går bra att köra honom. Blir det en ponnytravare? =)
    Jo, det är fullt upp, börjar bli lite jobbigt då jag får mer och mer ont av foglossningen.. Men jag har hennes farmor och farfar till hjälp när jag behöver det. =)
    Hahaha.. måste vara skönt. =)
  • sprattolga
    MoonFlight skrev 2011-10-27 21:26:27 följande:
    Jag gick på Nytorp Naturbruks och är 83a. Gick tyvärr häst men i efterhand skulle jag gått trav...
    Nytorp i Arbrå?
  • many87
    sprattolga skrev 2011-10-29 19:27:11 följande:

Japp, man nästan tro att han är valack. ;P

Jaha, vart bor du då? Och hur länge har du bott där? =)

Bor utanför Nossebro, vi har bott här lite över två år nu.
Svar på tråden Travmänniskor