• Elin1051

    Någon som gått ner i vikt med nutrilett?

    Nu tänkte jag försöka mig på att gå ner -10 kg.
    Väger nu 66kg och är 162 cm kort.

    Såhär kommer ungefär en dag se ut.

    Frukost 07.00 Nutrilett
    Lunch 11.00 Jobbar på dagis så kommer äta det som serveras, dock liten portion
    Mellanmål 14.00 Frukt
    Middag 17.00 Nutrilett

    Nångång under kvällen går jag även en entimmes rask promenad och efter det dricker jag en smoothie på en banan, lite jordgubbar, fettfri mjölk och fettfri joggis.

    Några synpunkter? Någon som gått ner i vikt av att bara byta ut några mål om dagen mot nutrilett? 

  • Svar på tråden Någon som gått ner i vikt med nutrilett?
  • stjierna

    Jag rivstartade två veckor med enbart Nutrilett, och efter det gick jag över till att äta lunch som vanlig mat enbart. Det kändes bra att rivstarta för man ser snabbt resultat!

    Mina första två veckor såg ut som följer:
    Sen frukost (jag kan inte äta tidigt på morgonen) runt 09: Nutrilett färdigblandad smoothie
    Lunch: Varma koppen av valfri sort
    Mellanmål: Pulvershake Nutrilett av valfri sort
    Middag: Varma koppen av valfri sort
    Kvällssnack: En bit gurka, eller liknande. Ett STORT glas vatten eller om jag var jättehungrig en pulvershake till.

    Minst 1/2 liter vatten till varje mål också ;)

    Lycka till! 

  • Elin1051
    stjierna skrev 2011-08-18 20:03:32 följande:
    Jag rivstartade två veckor med enbart Nutrilett, och efter det gick jag över till att äta lunch som vanlig mat enbart. Det kändes bra att rivstarta för man ser snabbt resultat!

    Mina första två veckor såg ut som följer:
    Sen frukost (jag kan inte äta tidigt på morgonen) runt 09: Nutrilett färdigblandad smoothie
    Lunch: Varma koppen av valfri sort
    Mellanmål: Pulvershake Nutrilett av valfri sort
    Middag: Varma koppen av valfri sort
    Kvällssnack: En bit gurka, eller liknande. Ett STORT glas vatten eller om jag var jättehungrig en pulvershake till.

    Minst 1/2 liter vatten till varje mål också ;)

    Lycka till! 
    Okej :) jag har testat på ren kur men började må riktigt dåligt så måste nog äta minst en riktig måltid om dagen iallafall. Jag får fösöka och helt enkelt se om det funkar :) synd att man är så hiiimla otålig bara, vill ju se resultat med en gång.
Svar på tråden Någon som gått ner i vikt med nutrilett?