Ville bara uppdatera lite. Som sagt, jag behandlade med äcv, det sved som faaaan och jag tyckte det poppade upp tio ggr mer vårtor. Efter ca 10 dagar i helvetet gav jag upp. Nu är det ganska ok, dom stora blafforna på yttre blygisarna verkar inte finnas där mer, eller så kom de endast fram under behandlingen pga irritation och är platta och osynliga i vanliga fall. Jag kan fortfarande se små vårtor i mynningen ifall jag öppnar upp...men det är inget som syns om man nu ej vet att de finns där. Inget som känns med ett finger heller. Jag hade även en stor, hård plupp på insidan av ena låret som jag haft ett bra tag, men aldrig riktigt insett att det kan vara en vårta, tills jag nu fick kondylom. Lite senare fick jag nåt liknande på ena skinkan. Dom ser ut som en katts bröstvårta, ungefär, och känns tydligt och är riktigt vidriga. Jag köpte cryo freeze off i vår dryg store här, hemma behandling mot vanliga hand och fotvårtor. Man kyler ner en skumgummi grej och trycker mot vårtan i 30 sekunder och efter ca 14 dagar ska den ramla av. Sagt och gjort, jag behandlade lår och skink vårtan, det blev som en illröd ring, som ett ciggarett brännmärke ungefär. Gjorde inte nämnvärt ont under själva frys ingen men efter...My god! Det värsta jag varit med om! Det blev knallrött, gjorde superont, verkligen dunkade av smärta och var ömt, ett tag trodde jag att jag måste gå till doktorn, var rädd att jag fått en infektion. Men sen, på dag 10 ungefär, blev det bättre, som om dom höll på att torka ut. Och så krympte lår vårtan ihop och jag kunde krafsa bort den! Helt borta! Lämnade ett litet ärr, däremot, men det är det fan värt och det blir nog bättre med tiden. Rump vårtan däremot höll i sig längre och gjorde till slut skitont igen och kliade, det var som om den förvandlades till en stor finne, öm och svullen. Men så vaknade jag en morgon, den måste ha poppat, den var tom och kvar var bara ett hål och nu är den ocksa helt borta med bara slät hud kvar! Kondylom är nog fan det jävligaste som finns! Jag har lidit helvetes eldar och jag är ju i te helt fri än. Men, jag överlever, så länge dom inte syns och känns tydligt. Jag vill bara säga...ha safe sex, vilket ju innebär INGEN sex! Kondylom smittar även med kondom. Lycka till alla, hoppas ni ej behöver lida så in i helvete som jag gjort.