• mucklis

Varning för bedragare på blocket!

Ne fy, vilka äckliga människor det finns där ute! =(
    Som många skriver så tror man att man aldrig skulle gå på nåt sånt, men bedragarna är duktiga på att manipulera.

Polisanmäl kvinnan vet ja! Men du skicka kontanter på posten lr hur gick det till? Kan ju bli svårt att spåra kontanter menar jag. =/ Det är lättare via överföring.

Styrkekramar!

• mucklis
    FuckedForLife skrev 2011-08-20 10:52:04 följande:
    Jag tycker ändå att du ska försöka göra en anmälan. Adressen som du skickade armbandet till måste ju gå till den här personen som bedrog dig. Frågan är annars varför h*n ville bedra dig?   Du är inte ensam om att bli bedragen såhär över internet, och dessutom så behöver du inte skämmas. Vem som helst skulle se detta att man först får pengarna och sedan kan skicka sakerna - som ett bevis för att man inte kommer bli lurad.

Men du blev det ändå.   Det är inget att känna skam över, jag tycker att du ska göra ett försök.  Tala med polisen att de kontaktar polisen i Ukraina, och gör en husrannssakan.  Jag tror att detta är det bästa sättet.

Styrkekramar från mig också! 
    Ja, håller med. Gör en anmälan, alla överföringar finns på din dator och hos den banken som tog emot dem. =)
    Lycka till!
Svar på tråden Varning för bedragare på blocket!