• Mimmlas

Tjejer! Hur stor var största penisen du sett/varit med?

Lite nyfiken då detta ämne dök upp i en annan tråd.
    Försök tänka realistiskt, säg gärna ifall du mätte själv eller om det var något killen sa själv.
    Vi pratar alltså inte alls om vidd utan bara längd.

Snittet i sverige ligger för övrigt på 14,5.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-20 13:10
    Kom att tänka på att många här inne på fl bara haft en eller två partners, då blir det nog låga siffror om de inte haft väldans tur :P
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Tjejer! Hur stor var största penisen du sett/varit med?
  • Mimmlas
    zygoma girl skrev 2011-08-20 12:55:19 följande:

Hahaha!!   Inte har jag sprungit efter måttbandet heller och inte skulle jag få för mig att vara med en man som meddelar mig sin penisstorlek!

Jag har itne ens någon koll på makens storlek men han räcker till.  

Hah näe det kanske är inget man proklamerar innan man hamnar i den delikata situationen :P
    Skulle nog säga att de flesta tjejer som är lite yngre har någorlunda god koll på detta dock.
    Till killars förtret kanske. 
  • Mimmlas
    RebornEve skrev 2011-08-20 13:10:34 följande:
    Mimmlas: går inte att rösta med iphone-appen, går inte ens att se alternativen!
    Aha vad trist men tack för att du svarade ändå då :)
  • Mimmlas
    Anonym (mätte inte) skrev 2011-08-20 13:14:43 följande:
    Jag vet inte. Jag mätte den inte. Jag vet inte heller vem av mina partners som haft den största. Den typen av jämförelser intresserar mig föga.
    Och du svarar på frågan varför?
  • Mimmlas
    Anonym (mätte inte) skrev 2011-08-20 13:26:36 följande:
    Du ställde en fråga. Jag besvarade den. Öppet forum osv...
    Om det intresserar dig föga borde det inte ens vara intressant att skriva i en sån här tråd.
  • Mimmlas
    Anonym (M) skrev 2011-08-20 13:30:06 följande:
    Jag har haft tre män som borde ha legat över 20 cm så jag röstade på 22 men jag har inte heller mätt.  Ingen av dem var något ess i sängen dock.

Mina absolut bästa låg väl någonstans strax under 20, ca 16-18 skulle jag tro,  men det hade inget med storleken att göra utan förälskelse, personkemi, stamina och män som visste vad de gjorde i sängen.    
    Nej det har ju inget med varandra att göra, det enda jag kan tänka mig att det har inverkan på är att killar med stor tror att de inte behöver anstränga sig bara för att de är "begåvade" med en stor penis.
  • Mimmlas
    Anonym (Lång som 17) skrev 2011-08-25 15:39:40 följande:

Finns det någon SIS-standard på hur man mäter?

Man ska mäta på ovansidan, det är så de mäter i undersökningar som görs.
  • Mimmlas
    Bridis skrev 2011-08-25 17:52:22 följande:
    Nu är jag iof kille men har röstat ändå. Jag uppskattade längden i jämförelse med min egna. Man kan ju faktiskt få se erigerade penisar som kille också. :P Dock är jag inget för sådanahära trådar egentligen. På tok för många och stora felmarginaler. 1. Killar ljuger om sin storlek vilket resulterar i tjejer får skev måttproportioner. 2. Tjejer har dåligt ögonmått. Killar med men när det kommer till kuken så har de flesta koll pga flera års erfarenhet av den 24/7. 3. Folk röstar inte sanningsenligt. Vida spritt fenomen på interwebben att folk jävlas på det viset för skojs skull eller ändra snittet.
    Jo det är därför jag har skrivit som jag gjorde i trådstarten.

• Mimmlas
    Furstinna skrev 2011-08-25 18:30:01 följande:
    Nja asså längsta va väl runt 25, fullständigt oduglig.. Men den största va nog ca 20 men tjock och jäävligt najs.

Längden är oviktig 
    Det säger du tills du springer på en kille med 7 cm lång och 15 runt :P

• Mimmlas
    Anonym (Danne) skrev 2011-08-26 01:02:56 följande:

Haha ngn som svarat över 30, det tvivlar jag lite på?!

Jag har svarat 30, det var helt sjukt att se.
    Gick nästan ner till knäna på killen :S 
Svar på tråden Tjejer! Hur stor var största penisen du sett/varit med?