• Mimmlas

Tjejer! Hur stor var största penisen du sett/varit med?

Lite nyfiken då detta ämne dök upp i en annan tråd.
    Försök tänka realistiskt, säg gärna ifall du mätte själv eller om det var något killen sa själv.
    Vi pratar alltså inte alls om vidd utan bara längd.

Snittet i sverige ligger för övrigt på 14,5.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-20 13:10
    Kom att tänka på att många här inne på fl bara haft en eller två partners, då blir det nog låga siffror om de inte haft väldans tur :P
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Tjejer! Hur stor var största penisen du sett/varit med?
  • zygoma girl

Hahaha!!   Inte har jag sprungit efter måttbandet heller och inte skulle jag få för mig att vara med en man som meddelar mig sin penisstorlek!

Jag har itne ens någon koll på makens storlek men han räcker till.  

• Mimmlas
    zygoma girl skrev 2011-08-20 12:55:19 följande:

Hahaha!!   Inte har jag sprungit efter måttbandet heller och inte skulle jag få för mig att vara med en man som meddelar mig sin penisstorlek!

Jag har itne ens någon koll på makens storlek men han räcker till.  

Hah näe det kanske är inget man proklamerar innan man hamnar i den delikata situationen :P
    Skulle nog säga att de flesta tjejer som är lite yngre har någorlunda god koll på detta dock.
    Till killars förtret kanske. 
  • RebornEve

Mimmlas: går inte att rösta med iphone-appen, går inte ens att se alternativen!

• Mimmlas
    RebornEve skrev 2011-08-20 13:10:34 följande:
    Mimmlas: går inte att rösta med iphone-appen, går inte ens att se alternativen!
    Aha vad trist men tack för att du svarade ändå då :)
  • Anonym (mätte inte)

Jag vet inte. Jag mätte den inte. Jag vet inte heller vem av mina partners som haft den största. Den typen av jämförelser intresserar mig föga.

• Anonym

mitt ex hade ca 20 och de fem som han hade mer än min nuvarande var inget värda ;)

• Mimmlas
    Anonym (mätte inte) skrev 2011-08-20 13:14:43 följande:
    Jag vet inte. Jag mätte den inte. Jag vet inte heller vem av mina partners som haft den största. Den typen av jämförelser intresserar mig föga.
    Och du svarar på frågan varför?
Svar på tråden Tjejer! Hur stor var största penisen du sett/varit med?