Tjejer! Hur stor var största penisen du sett/varit med?
Jag undrar hur många som säger att den killen dem legat med verkligen har haft en som är över 20 centimeter. Det är ovanligt med män som har en kukstorlek över 20 centimeter. Tydligen ska bara 1% av västerländska  ha en kuk på över 20 centimeter. 
Jag har läst mycket på andra hemsidor där män berättar att kvinnan de låg med trodde att deras kuk var 23-25 centimeter lång, fast den egentligen är 19-20 centimeter lång. Så många kvinnor verkar ha dåligt ögonmått när det gäller storlek på könsorgan. Sen har jag också sett videoklipp på hur kvinnor mäter snopparna och det är oftast väldigt usel mätning. Dem mäter från låret eller pungen så att det ser ut som att killen är 23 centimeter+.
Så det är därför jag tvivlar på när jag hör en kvinna säga att någons kuk är 25 centimeter lång, även om de säger att de har mät den, för som sagt mätningar brukar vara lite felaktiga. Sen finns det i och för sig män som avsiktligt mäter fel och ljuger om hur stora de är, så män är också opålitliga när det gäller storlek.