Tjejer! Hur stor var största penisen du sett/varit med?
mitt ex hade ca 20 och de fem som han hade mer än min nuvarande var inget värda ;)
mitt ex hade ca 20 och de fem som han hade mer än min nuvarande var inget värda ;)
20. Men den var rätt trist för den var så himla långsmal. Hellre kortare och tjockare isåfall.
haha vad kul =) jag har nog legat med typ 25 killar.
längsta var runt 22 centimeter, gick typ inte o va med, gjorde liksom ont de sista centimetrarna haha!
grövsta var som att hålla runt ett rejält dricksglas, jag nådde inte runt riktigt med en hand hehe. krävdes en hel del uppkåtande för att vi öht skulle kunna ha sex ;P
men ja hellre lite för grov än lite för lång!!
25 cm svarade jag...och den var tjock!
jag brukar inte bli överraskad men då blev jag och gapade faktiskt som en guldfisk. :P
men som tur var hade han humor så vi fick oss ett gott skratt.
och sexet funkade det med...
Mätte den inte & fråga inte.. men runt 20 cm kanske ?
de flesta jag sett har varit medel annars
4 st har svarat 19 och 18 st 20 cm. Det är inte stor skillnad på 19 och 20 cmdå jag hoppas ni kontrollmätt riktigt så ni inte kommer med osanning. ;) annars är det lätt att tro att 20 låter bättre än 19 cm.
Jag svarade för min tjej - 19 cm. Kontrollmätt och exakt. ;)
Ett ex hade 22-23cm och jag kan inte säga att sexet var så mycket bättre för det. Man kunde ha lite roligare ställningar och den var nice att suga av =P Jag är nu nöjd med min mans 16cm! Den stimulerar mer om jag ska vara ärlig :)
Min mans är 19 cm i omkrets vid roten
Jag har provat en ca 25 cm, den var grotesk tyckte jag då och han hade svårt att få utlösning så han höll på i en evighet. Dejtade honom ett tag och det var lika svårt för honom att komma varje gång. Det var den andra killen jag hade sex med så jag var ganska oerfaren på storlekar.
Har träffat honom långt senare och då sa han att han saknade mig för jag var den enda som hade haft sex med honom utan att klaga, varje gång vi hade haft sex kunde jag inte sitta efteråt...
runt 25cm,
var som att någon hade spelat basket med min livmoder efteråt.