Inlägg från: Anonym (Tjej) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Tjej)

Tjejer! Hur stor var största penisen du sett/varit med?

Den längsta som jag mätt/uppskattat har varit 17 cm lång, resten har varit mellan 14-16 cm. Känns väldigt medel. Den första jag var med vet jag inte och den kändes väldigt stor men det kan ha varit för att den var den första och jag var liten då. Var knappast över 20 iaf.

Däremot har jag varit med en med 16,5 i omkrets. Resten har haft kring 12-13 cm i omkrets förutom den första som kändes ganska stor, uppskattar till 14-15 kanske men vet inte om det stämmer.

• Anonym (Tjej)
    Anonym (Killen) skrev 2015-03-21 22:46:06 följande:

Är svårt att se men själv upplever jag att jag är större än genomsnittet på lokala badhuset. Har mätt på ovansidan och kommit fram till att den är 18,7 cm, ja varje millimeter räknas. ;)

Omkrets har jag inte mätt men i någon tråd här tidigare kunde man testa om den fick plats i en toapappersrulle och det får den ej. Vet inte vilken omkrets en sådan har dock.

Sen finns det olika modeller av kukar. Vissa är "showers" (stavas det så?) och andra är "growers". Dvs vissa har större i slakt tillstånd men den växer inte jättemycket vid stånd och andra växer väldigt mycket från slakt till erigerat tillStånd. :)

Har de på det lokala badhuset stånd eller? Drömmer
Svar på tråden Tjejer! Hur stor var största penisen du sett/varit med?