Inlägg från: Anonym (18cm) |Visa alla inlägg
  • Anonym (18cm)

Tjejer! Hur stor var största penisen du sett/varit med?

Då enbart 1% har 22cm eller längre är det rätt facinerande att 30% av kvinnorna har upplevt en sån.
    Lite som fiskarhistorier ;)

• Anonym (18cm)
    Anonym (Really?) skrev 2017-01-10 15:37:57 följande:
    Verkar så, och jag undrar hur många procent av männen som har över 30 cm, här har iallafall 3% varit i närstrid med en sådan.
    30 cm är extremt ovanligt. Var in på en sida där dom med olika metoder tar reda på hur stora organ porrstjärnorna har. Ta Mandingo t.ex som påstås ha 12 tum (30 cm) eller större. Då man jämför hur många händer som får plats osv så kom dom fram till att han har max 25 cm och det är en av dom absolut största i porrvärlden. 
    Jag har varit på swingerklubbar, horhus och en massa bastu, nakenbad och badhus men har aldrig sett något som ens ser ut att vara i närheten av så stort. Jag har 18 cm och är alltid i det större laget.

• Anonym (18cm)
    Anonym (??) skrev 2017-01-11 11:50:25 följande:
    Du måste ha väldigt små händer om du kan ha båda händerna runt en kuk på 14-15cm. Testade precis på min iphone som är 14cm lång och det går ju ärligt talat inte..? (Jag har små händer)
    En kvinnohand är i genomsnitt ca 7-7,5 cm bred. En manshand ca 10 cm. Två kvinnohänder ger därmed ca 14-15 cm.
    En underarm, från armbåge till handled är ca 25 cm på en 180 cm lång person, en kortare person har kortare underarm. En kvinna på 160 cm har ungefär 20 cm underarm så även en normalstor kuk på 14-15 cm kommer ta upp större delen av underarmens längd. 30 cm är då hela underarmen + hand med utsträckta fingrar.
Svar på tråden Tjejer! Hur stor var största penisen du sett/varit med?